וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'ו מאדון וקירק גיבסון הם מאמני העונה

16.11.2011 / 21:54

המאמן של טמפה, שלקח את הקבוצה לפלייאוף שלישי והמאמן של אריזונה, שעשה שינוי גדול בקבוצה, זכו בתואר היוקרתי

ליגת ה- MLB שהסתיימה לפני מספר שבועות ממשיכה לחלק תארים. לאחר שג'רמי הליקסון וקרייג קימברל זכו בתואר רוקי העונה וג'סטין ורלאנדר הוכתר פה אחד כ-סיי יאנג של ה-AL, הערב (רביעי) הגיע תורם של המאמנים לקבל פרסים. הזוכים המאושרים בתואר מאמני העונה הם קירק גיבסון, מאמן אריזונה דיאמונדבאקס מה-NL וג'ו מאדון, מאמן טמפה ביי רייז מה-AL. אירגון כתבי הבייסבול בארצות הברית, אשר אמון על חלוקת פרסי סיום העונה, הודיע כי גיבסון זכה בפער ניכר בעוד שמאדון זכה פה אחד בתואר.

עבור גיבסון בן ה-52 הייתה זו עונה מלאה ראשונה בתור מאמן בליגה. הוא קיבל את הקבוצה באמצע העונה שעברה וסיים איתה במקום האחרון בבית. השנה אריזונה כבר השתלטה על בית המערב, תוך שהיא מדיחה מהפלייאוף את האלופה היוצאת סן פרנסיסקו. הדיאמונדבאקס, שניצחו בעונה שעברה 65 משחקים בלבד, השתפרו ל-94 ניצחונות העונה. לצערם, העונה שלהם הסתיימה בהפסד דרמטי ביותר במשחק החמישי של סיבוב הפלייאוף הראשון מול מילווקי. מאמנה של אותה מילווקי, רון רונייקי, סיים במקום השני ואילו טוני לה רוסה, המאמן הפורש של האלופה סנט לואיס, זכה במקום השלישי.

בעונתו השישית בטמפה ביי הצליח מאדון להביא את הקבוצה לפלייאוף שלישי, תוך סגירה של פער בן תשעה משחקים מבוסטון רד סוקס בחודש האחרון, כשהמהפך הושלם ביום סיום העונה המדהים. הרייז אומנם הפסידו בארבעה משחקים מול טקסס כבר בסיבוב הפלייאוף הראשון, אולם הקבוצה הצנועה מפלורידה ניצחה 91 משחקים והראתה שיש לה הרבה מה להציע בבית הקשה בליגה, למרות שאיבדה מספר כוכבים בקיץ החולף. זו הזכייה השנייה של מאדון בתואר, אחרי 2008. סגניו של מאדון במירוץ לתואר הם ג'ים לילנד מדטרויט ורון וושינגטון מטקסס.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully