וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות הארץ בטאקוונדו תתקיים ביום שישי

16.11.2011 / 18:48

בת אל גטרר חוזרת להתחרות בארץ אחרי הפציעה בתחרות הבינלאומית. מאבק צמוד בגברים על מקום במיונים האולימפיים

אליפות ישראל בטאקוונדו תתקיים ביום שישי הקרוב בבאר יעקב ותשמש כתחרות שתקבע את הסגל הסופי של הישראלים למיונים האירופיים למשחקים האולימפיים שיתקיימו בינואר ברוסיה. באליפות, שתיפתח ב-8 בבוקר, צפויים להשתתף כל ספורטאי הסגל המורחב של נבחרת ישראל, כאשר לפחות בין הבנים צפויה תחרות גדולה על התואר.

בתחרות לנשים תרכז את מירב תשומת הלב אלופת אירופה לשעבר בת אל גטרר, שהחמיצה את האליפות הבינלאומית שהתקיימה בארץ באוגוסט בשל פציעה. גטרר הייתה לוחמת הטאקוונדו הישראלית היחידה במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, וכדי להשתתף בלונדון היא תצטרך לזכות במדליה בתחרות שתתקיים בינואר בקאזאן. לקראת התחרות בבאר יעקב היא אמרה: "תמיד כיף להתחרות בבית לעיני הקהל שלנו. מבחינה פיזית אני מרגישה טוב. את רוב המתחרות שלי בקאזאן אנו מכירים, אבל ממשיכים ללמוד אותן. כרגע זה עוד קצת רחוק ויש בדרך גם תחרות בצרפת. נעשה את הכל לאט ובטוח". מעניין יהיה לעקוב גם אחר אניה מירקין (עד 46 ק"ג), הנציגה הישראלית הבטוחה השניה בתחרות המיון האולימפית, שצפויה להתחרות לראשונה מאז נפצעה לפני ארבעה חודשים באזרבייג'אן.

בגזרת הגברים צפוי להיות מתוח מכיוון שעדיין לא נקבע מי יהיו שני הנציגים בתחרות המיון (כל מדינה יכולה לשלוח רק ארבעה לוחמים למשחקים האולימפיים). במשקל האולימפי (עד 54 ק"ג) מתחרים על כרטיס אחד סגן אלוף אירופה לנוער רון אטיאס בן ה-17, האלוף האולימפי לנוער גילי חיימוביץ' ומדליסט הארד מאליפות אירופה מוטי לוגסי. הרביעי שמתחרה על הכרטיס הוא לירן מלאכי, שזכה במדליית ארד באליפות קרואטיה ויתחרה באליפות ישראל במשקל עד 63 ק"ג.

במשקל עד 68 ק"ג תהיה התמודדות על הכרטיס בין יוני אדלשטיין, אדם סגיר, יובל בוחבוט ואלון אלבוחר (יתחרה באליפות במשקל עד 74 ק"ג), מאמן הנבחרת יחיעם שרעבי אמר: "יהיו השנה קרבות מעניינים במיוחד.הרמה גבוהה מאד, סיימנו לאחרונה מחנה אימון מוצלח בקרואטיה והתוצאות אמורות לבא לידי ביטוי על המזרן בבאר יעקב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully