וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ריאן יעצור את טיבו?

16.11.2011 / 19:48

דנבר והקוורטרבק שלה, המעודדים משני הניצחונות האחרונים, יפתחו את המחזור ה-11 מול הג'טס, שינסו לשוב למסלול

דנבר (5:4) – ניו יורק ג'טס (4:5), בין חמישי לשישי, 3:20, ESPN

נו, מי היה מאמין? ניצחון של דנבר ישווה את המאזן בין שתי הקבוצות. לברונקוס אין בכלל איום אווירי, כשבמשחק האחרון טים טיבו הסתפק בשמונה ניסיונות מסירה, רק שניים מהם הגיעו ליעד (אחת מהן אגב, לטאצ'דאון של 56 יארד), סטטיסטיקה לא שגרתית במשחקי NFL. מה שכן יש לדנבר, והרבה, זה משחק ריצה מסחרר, השני בליגה מבחינת יארדים ואפילו ניצנים של אופי ווינרי אחרי שני ניצחונות חוץ גדולים על היריבות לבית, אוקלנד וקנזס. במשחק האחרון לאנס בל החליף בהצלחה חלקית את וויליס מגאהי הפצוע, שעשוי לחזור. טיבו עשה את שלו ודנבר המשיכה להפתיע את היריבות שלה עם התקפה לא שגרתית והגנה חזקה בראשות וון מילר האימתני.

כעת מצפה לברונקוס משוכה קשה הרבה יותר מזו שהתרגלו אליה בשבועיים האחרונים. הג'טס, שכבר החלו להסתדר ולהשתפר אחרי פתיחת עונה חלשה, חטפו מכה כואבת בבית מול ניו אינגלנד, שחשפה את כל הבעיות שיש לסילונים משני צידי הכדור. מארק סאנצ'ז ממשיך לדשדש בבינוניות ומול האין הגנת מסירה של הפטריוטס השלים בקושי 50 אחוז מהמסירות שלו, וקו ההגנה איפשר לבריידי שעות של בילוי עד שמישהו התפנה לתפוס מסירה. סביר להניח שמול הברונקוס החד מימדיים עד מאוד, ההגנה של הג'טס תיראה הרבה יותר טוב, אבל השינוי בניו יורק חייב לבוא בראש.

הג'טס שוב ניגפו במשחק בו יכלו לתת הצהרת כוונות ונדמה שמאחורי כל היתרונות שרקס ריאן מביא לקבוצה הזו, הוא עדיין לא מצליח להוציא ממנה את המנטאליות של קבוצה קטנה. המאמן הצבעוני יודע שלא מצפה לו עבודה קלה מול דנבר, שמרגישה מאוד בטוחה ביכולות של טיבו להוביל אותה להצלחות. ריאן אמר: "נכון שהוא לא מוסר גדול, אבל יש לו אופי מדהים וזה לא פחות חשוב בליגה הזו". בעונה שעברה הג'טס ניצחו 20:24 במייל היי ברגעי הסיום, כשטיבו מוסר את הטאצ'דאון הראשון בקריירה שלו.

תחזית: טיבו זה נחמד למשחקים מסוימים, אבל ממש לא מספיק מול הג'טס. ניצחון לניו יורק

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully