וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'סטין ורלאנדר זכה בסיי יאנג ה-AL

15.11.2011 / 22:10

המגיש של דטרויט זכה פה אחד לאחר שניצח 24 משחקים וזרק נו היטר העונה: "חש מבורך". יתמודד גם על ה-MVP

כנראה שזו הייתה אחת הבחירות הכי קלות בתולדות תואר הסיי יאנג ובכל זאת, תנו כבוד ומחיאות כפיים לג'סטין ורלאנדר שזכה הערב (שלישי) פה אחד בתואר המגיש הבכיר של העונה ב-AL. המגיש של דטרויט טייגרס קיבל את כל 28 הקולות של חברי אירגון כתבי הבייסבול של ארצות הברית, האמונים על חלוקת הפרס.

המגיש בן ה-28 סגר עונה סדירה חלומית מבחינתו, כשהיה כמעט בלתי נגיע וסיים עם 24 ניצחונות מול חמישה הפסדים בלבד, ERA של 2.40 ו-250 סטרייקאאוטים. הוא היה אחד האחראים העיקריים לזכייה של דטרויט באליפות הבית שלה, לראשונה משנת 1987 ולשלל הישגיו השנה הוסיף גם נו היטר (שני בקריירה) ואף ניצח ב-12 פתיחות רצופות.

לצערו של ורלאנדר, כל ההישגים הללו לא הספיקו לאליפות אחרי שדטרויט הפסידה ב-ALCS 4:2 מול טקסס, אבל המגיש יוכל להתנחם בתואר סיי יאנג ראשון בקריירה ויקווה להוסיף אליו ביום שני את תואר ה-MVP של ה-AL, תואר בו לא זכה אף מגיש מאז רוג'ר קלמנס ב-1986.

"זה מאוד מרגש", אמר ורלאנדר המאושר, "כבוד גדול, אני חש מבורך. כמובן שאשמח לזכות גם בתואר ה-MVP. אם מישהו היה אומר לי בתחילת העונה שאהיה סיי יאנג בפה אחד, הייתי משתגע". במירוץ לתואר סיימו ג'רד וויבר מלוס אנג'לס איינג'לס וג'יימס שילדס מטמפה ביי רייז אחרי ורלאנדר, ללא אף קול כאמור. מחר צפוי להיות מוכרז זוכה הסיי יאנג של ה-NL.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully