וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ערן לוי רשאי להתאמן בכל קבוצה שירצה

15.11.2011 / 19:10

בורר ההתאחדות נתן תוקף פסק דין לפשרה שהושגה בין השחקן למועדון. לוי: "אני מאושר". הפועל פתח תקוה כבר מתעניינת

בורר ההתאחדות לכדורגל, עו"ד אמיר זולטי, נתן היום (שלישי) תוקף של פסק דין להסכם הפשרה בין ערן לוי להפועל חיפה, במסגרתה נקבע כי ערן לוי יהיה חופשי לכל קבוצה בה יחפוץ תוך המשך ניהול התביעה בסעד הכספי.

הפועל פתח תקוה כבר הביעה התעניינות בשחקן, והוא עשוי להצטרף לאימוני הקבוצה כבר בימים הקרובים. לוי יוכל לשחק בשורות קבוצתו הבאה רק החל מחודש ינואר.

במסגרת הפשרה נקבע כי בשלב ראשון, יוכל לוי להתאמן בכל קבוצה שתרצה בו בכפוף לביטוח מתאים והתחייבות מצד לוי שיהיה אחראי לכל פציעה שתגרם לו מאימון בקבוצה אחרת. כמו כן נקבע כי הפועל חיפה תתן את הסכמתה להעברת לוי לכל קבוצה שתרצה בו, תוך שמירה על זכותו של השחקן לתבוע מהפועל חיפה את ההפרש בין החוזה החדש שישיג, לחוזה שהיה לו בהפועל חיפה. לוי הסכים לוותר על הערבויות שהופקדו בבקרה למענו, וזאת כדי שהפועל חיפה תוכל להחתים שחקן.

כזכור, לוי תובע מהפועל חיפה 820 אלף שקל כאשר במקביל הגיש בקשה לסעד זמני של שחרורו לכל קבוצה שתסכים לקבל אותו, הן כדי להתאמן בשורותיה והן כדי לעבור אליה. במסגרת התביעה הכספית דורש לוי שאם לא ימצא קבוצה, תשלם לו חיפה את מלוא חוזהו ואילו אם ימצא קבוצה, תשלם הפועל חיפה את ההפרש בין חוזהו החדש לזה שהיא התחייבה לשלם.

ערן לוי אמר לאחר הסכם הפשרה: "אין מאושר ממני. אני חש הקלה, באנו מהמקום הכי נקי. אני רוצה לעסוק בכדורגל ורוצה להיכנס למסגרת כמה שיותר מהר כדי להראות את עצמי על מגרש". עו"ד קרביץ, שייצג את לוי, הוסיף: "אני שמח שהשגנו את המטרה אותה סימנו – שחרור ערן לוי לכל קבוצה תוך שמירה על הזכות לתבוע את הנזק שנגרם לו. ערן ויתר למען הפועל חיפה, מתוך אהבת הקבוצה. ערן לוי חייב לחזור לשחק, כי המגרש הוא המקום הטבעי לו ביותר וכל קבוצה שתקח אותו, תרוויח שחקן חדור מוטיבציה".

ליגת העל בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully