וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: 2,500 כרטיסים נמכרו למכבי חיפה

15.11.2011 / 14:49

שחקני הקבוצה והאוהדים בטירוף לקראת החזרה לטדי. הצפי: 13,000 צופים. ברוכיאן, בן שושן ומויאל הפצועים לא התאמנו

התלהבות גדולה נרשמה ביממה האחרונה בקרב שחקני בית"ר ירושלים בעקבות הידיעה שאצטדיון טדי אושר לאירוח משחק הליגה נגד מכבי חיפה ביום שני. באימון הקבוצה היום (שלישי) השחקנים דיברו על הנושא ועל ההתעניינות של האוהדים, כשגם המאמן יובל נעים מתחיל להבין את גודל המעמד ואמר לאנשי בית"ר: "אתם לא מבינים כמה טלפונים אני מקבל ואיזה התלהבות יש לקראת המשחק. אנשים בטירוף". שחקנים אמרו לנעים: "התכונה לפני המשחק בטדי אומרת את הכל, לא צריך לדבר יותר מדי".

אוהדי בית"ר רכשו כבר 2,500 כרטיסים לקראת המשחק וההערכה היא כי לפחות 13 אלף צופים יגיעו למשחק ביום שני, כש-2,000 מהם יעשו את הדרך מחיפה. בית"ר גם מכרה 300 מנויים בשבוע האחרון ונראה כי אולי בפעם הראשונה העונה תהיה לקבוצה תחושה של מגרש ביתי אחרי הגלות באיצטדיון רמת גן, בו 90 אחוז מתכולת האצטדיון הייתה ריקה בכל משחק. אוהדי מכבי חיפה יישבו ביציע הצפון מערבי ובשלב זה היציע הצפוני אינו צפוי להיפתח.

בפן המקצועי, נעים עדיין לא יכול להכין את הקבוצה כראוי היות ושחקנים מרכזיים כמו אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וקובי מויאל עדיין לא חזרו לפעילות. ברוכיאן סובל ממתיחות במפשעה ובשרירי הבטן, בן שושן מרגישות בשריר ממנו סבל לפני מספר שבועות ומויאל עדיין סוחב הפציעה בברך. גם תומר בן יוסף סובל מפגיעה בברך ולא ערך אימונים מלאים ביומיים האחרונים בנוסף לאריאל הרוש הפצוע שכמובן ייעדר בשבועות הקרובים. מי שחזר היום להתאמן הוא אנדריי פיליאבסקי שחזר מחופשת מולדת קצרה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully