וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי חתם במכבי תל אביב

15.11.2011 / 8:14

הפורוורד שניהל עם הצהובים מו"מ במקביל להתפתחויות בארצות הברית, יצטרף בינואר אחרי שנראה שהשביתה ב-NBA לא נמצאת בדרך לסיום

אחרי מו"מ ארוך שהגיע לשיאו בימים האחרונים, חתם עומרי כספי על חוזה במכבי תל אביב והוא צפוי להצטרף אליה בינואר הקרוב. העסקה נחתמה פחות מ-24 שעות אחרי עוד פגישה בין ארגון השחקנים ב-NBA לנציגי בעלי הקבוצות, וההבנה שפתיחת העונה בארצות הברית הולכת ומתרחקת.

עמרי כספי במכבי תל אביב: יותר תועלת או יותר נזק? בואו להתווכח איתנו בפייסבוק

יש לציין שמבחינה משפטית נותרו עדיין 45 ימים להחלטה סופית בעניין קיום העונה ב-NBA ושאם תחול תפנית והעונה כן תצא לדרך, כספי ישחק כמתוכנן בקליבלנד קאבלירס ולא יגיע ארצה.

במידה שעונת ה-NBA תתבטל סופית ורשמית, כספי יצטרף בכך לג'ורדן פארמר שמשחק בקבוצה מאז תחילת העונה בגלל השביתה, אבל ייתכן שזוהי רק אחת מהסנוניות הראשונות. אתמול עלה דיווח על כך שמכבי מעוניינת גם בטיאגו ספליטר ובנוסף ידוע ששחקן ניו יורק ניקס, אמארה סטודמאייר, נמצא בקשר רציף עם היו"ר שמעון מזרחי, כשלא מן הנמנע שגם איתו יחלו מגעים להצטרפותו.

בראיון לגלי צה"ל הבוקר התייחס השחקן לשביתה ב-NBA ואמר: "אנחנו נמצאים בסיטואציה מאוד קשה. הייתי בטוח שזה ייגמר הרבה יותר מוקדם, אני בטוח שכולם העריכו שזה ייגמר יותר מוקדם. השחקנים הוותיקים נלחמים בשביל השחקנים הצעירים, בשביל העתיד. שחקנים כמו פול פירס או צ'ונסי - בילאפס אין להם סיבה ללכת למלחמה אלא אם כן זה בשבילנו".

על החזרה להיכל נוקיה אמר כספי: "מכבי קבוצה מצוינת שתמיד הייתה בטופ. אני מגיע לקבוצה שכבר רצה, אבל תמיד הייתי שחקן קבוצתי שרואה את טובת הקבוצה לנגד עיניו. יש שם שחקנים ששיחקו איתי ומכירים אותי ואני חוזר הביתה. לגבי הפיינל פור של היורוליג: תמיד היינו צנועים. קודם צריך להגיע קודם לטופ 16 ואחרי זה להסתכל על הפיינל פור. יש קבוצות חזקות כמו ברצלונה ופנאתינייקוס, אבל מכבי תמיד שואפת לפיינל פור".

כספי שיחק במכבי תל אביב מ-2005 ועד 2009, כשבתווך הושאל לעונה אחת בהפועל גליל עליון. הוא זכה עם הצהובים בשלוש אליפויות, גביע המדינה אחד וגם היה חלק מהקבוצה שזכתה ביורוליג בשנת 2005.

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע שדורון פרקינס צפוי להגיע לישראל בתוך כשבועיים לדיונים בענייני ביטוח של פציעתו, אך גם לפגישה עם ראשי מכבי בה הצדדים ידונו על חזרתו לקבוצה. הגארד ממשיך בשיקום שלו ומתאמן בלאס וגאס, ומקווה לשוב לפעילות מלאה באמצע דצמבר.

כבר בחמישי חשפנו: כספי יחתום במכבי בימים הקרובים

כספי על השביתה ב-NBA: "הגיע הזמן שנשיג את העסקה שאנחנו רוצים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully