וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פציעות רציניות למאט קאסל ומאט שאוב

14.11.2011 / 23:29

הקוורטרבק של הצ'יפס סובל מפציעה בידו, זה של יוסטון מפציעה ברגל ושניהם כנראה סיימו את העונה. שבר בצלעות למייקל ויק

העונה של קנזס סיטי צ'יפס הולכת הפוך. לאחר שהפסידה שלושה משחקים וניצחה בארבעה, נוצחה קנזס סיטי פעמיים בביתה על ידי מיאמי ודנבר, וכעת ייתכן שאיבדה את הקוורטרבק מאט קאסל עד תום העונה. קאסל נפצע בידו במשחק ההפסד 17:10 לברונקוס, ועל פי הדיווחים מדובר ב"פציעה חמורה ביותר".

שחקן אחר ששילם מחיר גבוה במשחק הזה הוא הרץ האחורי של דנבר נושון מורנו, שקרע את רצועות הברך (פציעה "סימפטית" במיוחד) וכעת מצפים לו מספר חודשים של שיקום. וויליס מגאהי, הרץ הפותח של הקבוצה, נפצע בשריר הירך האחורי, אולם צפוי להיות מוכן למשחק הבא של הקבוצה.

הכל הולך טוב ליוסטון עד עכשיו, אבל הפציעה של מאט שאוב מעיבה על ההצלחה של הטקסאנס. שאוב נפצע בכף רגלו במשחק הניצחון 9:37 על טמפה ביי וככל הנראה סיים את העונה. מדובר במכה קשה עבור הטקסאנס, שמוליכים את ה-AFC לצד פיטסבורג עם מאזן 3:7. מי שיחליף את שאוב מול ג'קסונוויל בעוד שבועיים הוא מאט ליינארט. לטקסאנס יש שבוע חופש.

צרות גדולות גם בפילדלפיה, כשלאחר משחק ההפסד 21:17 לאריזונה, התברר כי מייקל ויק סובל משבר בצלעות, פציעה דומה לזו שבעטיה החמיץ משחקים בעונה שעברה. כרגע לא ברור האם ויק ייטול חלק במשחק הקבוצה במדולנדס מול ניו יורק ג'איינטס ביום ראשון. ועוד מפילי, התופס דשון ג'קסון זלזל השבוע, לא הגיע לפגישת הקבוצות המיוחדות המסכמת וסופסל במשחק. בינתיים, הוא לא תורם יותר מדי לאיגלס העונה.

מאמן ניו יורק ג'טס רקס ריאן קילל אוהד, כפי שתועד בווידאו לאחר משחק ההפסד 37:16 לניו אינגלנד פטריוטס. ה-NFL חוקרת את הנושא, לאחר שריאן הודה בתקרית. "האמת היא שהרגשות שלי פרצו החוצה". צפו בקטע.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully