וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "רוצים להגיע לשלבים הסופיים ביורוקאפ"

14.11.2011 / 21:26

הפועל ירושלים פותחת עונה אירופית במשחק חוץ מול בי סי דונייצק והאקס ראמל קארי (ג', 19:00). ג'קסון: "האווירה טובה"

הפועל ירושלים תפתח מחר (שלישי, 19:00) את העונה האירופית שלה ביורוקאפ. הקבוצה של עודד קטש, המשחקת בבית א' של המפעל, תתארח אצל בי.סי דונייצק. האדומים לא שוכחים את העונה האירופית הרעה אשתקד, שהסתיימה בהדחה בשלב הבתים, ומקווים להמשיך את המומנטום מהניצחונות האחרונים בליגה ולפתוח את העונה האירופית ברגל ימין. במשחק המקביל בבית, תארח ציבונה זאגרב את גראבלין הצרפתית.

"מרגש לפתוח עונה אירופית", אמר המאמן עודד קטש. "מצפה לנו משימה לא פשוטה מול קבוצות חזקות שאחת מהן נפגוש בשלישי. המפעל האירופי חשוב לנו ונעשה הכל בכדי להגיע לשלבים הסופיים. הדרך תהיה ארוכה וקשה, אבל אני מאוד בשחקנים שלנו ומאמין שנגיע שאנחנו צריכים".

לוק ג'קסון הוסיף: "יש הרגשה מיוחדת לקראת המשחק הראשון ביורוקאפ ואנחנו בהחלט רוצים לפתוח את המפעל הזה ברגל ימין. הניצחונות בליגה נותנים אווירה טובה, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך".

דונייצק היא קבוצה חדשה שהוקמה ב-2006 ועלתה תוך שנתיים לליגה הבכירה באוקראינה. אשתקד סיימה הקבוצה את העונה הסדירה במאזן 11:37, אבל הפסידה בסדרת הגמר הפלייאוף לבודיבילניק. דונייצק, שמחזיקה בסגל צעיר, החלה את העונה האירופית במוקדמות היורוליג ונוצחה במשחקה הראשון 61:59 על ידי שרלרואה, שהמשיכה עד שלב הבתים.

ירושלים תפגוש מחר את האקס ראמל קארי, ששיחק בשורותיה בעונת 2007/8. שחקנים בולטים נוספים בסגל של הקבוצה האוקראינית הם הגארד הסרבי וולה אדלוביץ', הגארד דמרקוס נלסון, הפורוורד מייקל קלי והסנטר ויאצ'סלב קראבצוב המתנשא לגובה 2.10 מטר. מאמן הקבוצה הוא הסרבי סשה אוברדוביץ' בן ה-42.

במשחקים מרכזיים נוספים הערב ביורוקאפ יתמודדו יותם הלפרין וקבוצתו ספרטק סנט פטרסבורג מול צדביטה יריבת מכבי תל אביב בליגה האדריאטית (18:00), וילרבאן של טוני פארקר ורוני טוריאף תארח במשחק לוהט את ולנסיה החזקה (20:30) וננו גינזבורג וקבוצתו הצ'כית נימבורק נוסעים ליוון למפגש מול אריס (21:00).

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully