וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמה"ש: פגישה משולשת ומכרעת ביום ג'

14.11.2011 / 20:53

ראש העיר איציק רוכברגר, מאיר יצחקי ומומי זפרן ייפגשו בנסיון ליישר את ההדורים. נראה כי זפרן יעזוב, ורק גובה הפיצויים יסוכם

בנסיון נואש לסיים את הסאגה המביכה שמתחוללת בימים האחרונים בעירוני רמת השרון, תיערך מחר (שלישי) פגישה משולשת בין מאמן הקבוצה מומי זפרן, הבעלים מאיר יצחקי, וראש העיר איציק רוכברגר. רוכברגר הוא זה שיזם את הפגישה, בנסיון ליישר את ההדורים בין הבעלים והמאמן. ראש העיר עדיין מאמין שהקשר בין המאמן והקבוצה יכול להימשך, אך הסיכויים קלושים, בעיקר משום שבמועדון כבר פנו לבני טבק. אי לכך, סביר להניח כי השורה התחתונה שתצא מהפגישה תהיה גובה הפיצויים להם יזכה זפרן.

מוקדם יותר היום, בצל דבריו של זפרן כאילו פוטר ולא התפטר, אמר מאיר יצחקי לשחקני הקבוצה בחדר ההלבשה: "מומי לא פוטר מתפקידו ולא ימונה אף מאמן כל עוד מומי לא יחליט להתפטר". לאחר מכן הוסיף יצחקי: "אני לא פראייר. אני לא פיטרתי אותו, לא נפגשתי איתו אפילו בנושא - הוא בחר ללכת להיפגש עם ראש העיר והודיע על התפטרותו, אז איך הוא בדיוק פוטר? מבחינתי אם הוא לא התפטר הוא חייב להגיע לאימונים ואנחנו מצפים לו".

יו"ר ארגון המאמנים אמנון רז עודכן בעניין ואמר: "אם מה שרמת השרון אמרו לי אכן נכון, אמרתי להם לבקש ממומי לחזור ולאמן עד שיימצא פיתרון בין הצדדים. אני כרגע לא מצליח להשיג את מומי אבל אם הוא לא פוטר הוא צריך להגיע לאימונים ואני מקווה שאיפשהו כל הטלפון השבור הזה ייפתר בין כולם. אם הם רוצים אותו ומוכנים לתת לו להמשיך לאמן ולקבל את הסמכות אז הכל בסדר ואם לא, הם צריכים לפתור את הדברים בצורה בוגרת, אבל שוב - אם מומי לא פוטר הוא צריך להגיע לאימוני הקבוצה".

עדכון ראשון: 17:07

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully