וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "ציפינו מערן לוי לרוץ 9 ק"מ במשחק"

14.11.2011 / 14:32

בהפועל חיפה הכינו כתב הגנה לקראת הבוררות בין המועדון לשחקן וציינו: "בפועל הוא רץ רק 5 ק"מ ולא ביצע הוראות"

פרשת הפועל חיפה וערן לוי שנדונה הרבה מתחילת העונה אמורה להגיע בימים הקרובים לסיום. מחר (שלישי) ייערך שימוע ראשון בהליך הבוררות בין החלוץ לקבוצה שידון על פי בקשת עורך דינו של השחקן, אמיר קרביץ, בשחררו של לוי לקבוצה אחרת. בשבוע הבא אמורים הצדדים להיפגש שוב בכדי להגיע לפשרה כספית, שכן החלוץ בתביעתו דרש מחיפה לשלם כ-820 אלף שקל.

בטרם הדיון מחר אצל הבורר אמיר זולטי, הפועל חיפה שיחררה את כתב ההגנה שלה בנושא לוי בו נכתב: "התובע החל באימונים עם הקבוצה, יצא עימה למחנה אימון, נכלל בהרכב הקבוצה בכל משחקי האימון ומשחקי גביע הטוטו. למרות שנראה היה לצוות המקצועי שהתובע אינו משקיע מספיק באימונים, הרי שאף בתחילת הליגה התובע פתח בשני המשחקים הראשונים.התובע נדרש להיות נייד, לעזור במשחק ההגנה והציפייה היתה שירוץ לפחות 9 קילומטרים בכל משחק. בפועל הוא רץ רק חמישה קילומטרים. התובע החל באימונים. אלא שהוא לא רק לא היטיב לשחק, אלא גם לא ביצע את הוראות המאמן".

עוד נטען בכת ההגנה: "ב-30 באוגוסט נקרא לוי לשיחה ונאמר לו כי הוא רשאי למצוא קבוצה אחרת. הוא לא הורשה להתאמן והוצמד לו מאמן הכושר אברי מונצ'ר כדי שישמור על כושר. היה חשש כי התובע, שממילא לא השקיע באימונים, יפגע באימון הסדיר של הפועל חיפה כאשר היה ברור שהצוות המקצועי מבקש לשנות את שיטת המשחק, למשחק עם תנועה רבה יותר באופן שלא מתאים לסגנון משחקו של התובע, שעשה דין לעצמו והפסיק להגיע לאימונים. ערן לוי הודיע כי לא יגיע לאימונים ולמשחקים, אם לא יובטח לו שיפתח בהרכב".

בתוך כך, הפועל חיפה שבה לפעילות היום לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין. הקשר הסלובני נסטיה צ'ה ששוחרר ממכבי פתח תקווה, החל להיבחן בקבוצה. צ'ה יתאמן עם האדומים מהכרמל במשך מספר ימים ואז יוחלט האם להחתימו בינואר במקומו של איימוס קולי העתיד להיות משוחרר. ביום רביעי יעבור אמיר אבו ניל צילום MRI שאמור להכריע האם הקשר סיים את העונה וצריך לעבור ניתוח ברצועת הברך או שמא יוכל לחזור לאימונים סדירים בתוך מספר שבועות. המועדון יקיים ב-20 בדצמבר טורניר נוער לרגל יום השנה העשירי למותו של רובי שפירא, ששימש כנשיא המועדון בין השנים 1993-2001.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully