וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל עכו שוקלים: יציע ללא עישון

13.11.2011 / 16:21

אוהדים רבים העלו את הנושא לפורום באינטרנט, וההנהלה הודיעה כי תבחן את האפשרות להקמת היציע באצטדיון החדש

האם לראשונה בישראל יוקצה יציע מיוחד באיצטדיון כדורגל לקהל שבוחר לשמור על בריאותו? בהפועל עכו יבדקו את האפשרות להקצות את היציע הצפוני באיצטדיון החדש שהוקם בעיר לקהל שאינו מעשן. לאחרונה התלוננו מספר אוהדים של הקבוצה כי הם סובלים מעשן הסיגריות במהלך משחקי הבית, והעלו את הנושא לדיון בפורום הקבוצה באינטרנט. בעקבות ההתעוררות, בהנהלת עכו הבטיחו לבדוק את הנושא ואת ייתכנותו למימוש.

"אני לא פוסל את האפשרות להקצות יציע לציבור לא מעשן", התייחס לנושא ציון וייצמן יושב ראש הקבוצה בשיחה עם וואלה! ספורט. "לא איכפת לי לנסות לקדם את זה, אם אני אראה שיש דרישה גוברת ליציע כזה. לפני מספר שבועות הייתי בבלומפילד ונתקלתי בעצמי בעישון מאסיבי שהפריע לי, ואם מהלך כזה יצלח, כולנו נשמח".

מעבר לנושא העישון, בקבוצה שבו היום (ראשון) להתאמן לאחר מספר ימי מנוחה לקראת ההתמודדות בשבת (17:00) נגד מכבי תל אביב. במועדון נערכים למילוי האיצטדיון החדש, כאשר היציע המזרחי יוקצה לאוהדי מכבי תל אביב. במקביל ממשיכים בקבוצה לעסוק בפרשת הבלם אדי גוטליב. הבוקר החליטו בעכו להפסיק זמנית את פעילותו של גוטליב עד אשר יוסדר נושא עריקותו מול הצבא.

וייצמן קיים הבוקר שיחה עם גוטליב כדי ללמוד את פרטי המקרה, והעביר את הטיפול בנושא לידי ההתאחדות לכדורגל, שתנסה להביא לסיום הפרשה. מי שימלא את מקומו של גוטליב במרכז ההגנה של עכו הוא משה מישאלוב, שחוזר מפציעה, וישתף פעולה עם ניסו קפילוטו במרכז ההגנה, במפגש השניים מול האקסית. ביום שני יעבור הבלם הניגרי דימקאו פידליס צילום ברגלו הפצועה, אחרי שבאבחון האחרון עלה כי הוא סובל משבר מאמץ. על פי תוצאות הבדיקה יוחלט כיצד יימשך הטיפול בו.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully