וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גם סאם פולד מעוניין לשחק בנבחרת ישראל

13.11.2011 / 12:48

שחקן טמפה ביי רייז נשאל בטוויטר האם ייעתר להזמנה וצייץ: "כן, זה יהיה מגניב". נמשכים המאמצים לצרף עוד שחקנים

לאחר ששלושה שחקני עבר - שון גרין, בראד אוסמוס וגייב קפלר - נפגשו עם נציגי התאחדות הבייסבול הישראלית וסיכמו כי ישחקו במדי הנבחרת במוקדמות אליפות העולם בבייסבול בשנה הבאה, הביע הלילה (בין שבת לראשון) גם סאם פולד, שחקן פעיל בטמפה ביי רייז, את רצונו לשחק בנבחרת.

פולד נשאל בטוויטר "האם אתה מעוניין לשחק בנבחרת ישראל" וצייץ חזרה: "כן, זו יכולה להיות חוויה מגניבה". השחקן בן ה-30 בילה את רוב הקריירה שלו בקבוצת המיינורס של שיקגו קאבס, וקיבל הזדמנות ראשונה במקצוענים בטמפה ביי, לאחר שהועבר עליה בטרייד שבו נשלח מאט גארזה לקאבס. הוא סיים את העונה עם 24 אחוזי חבטה ו-20 בסיסים גנובים.

נבחרת ישראל בבייסבול מגייסת שחקנים לקדם אליפות העולם 2013. הטורניר ייערך בקיץ הבא וימנה 16 נבחרות שיתחרו על ארבעה כרטיסים למשחקי הגמר. גרין, אוסמוס וקפלר אמרו כי בקרוב יתחילו לגייס שחקנים יהודים אחרים. שחקן המשתתף בנבחרת לא חייב להיות בעל אזרחות ישראלית, וכך יש מספר מועמדים מלבד פולד, שהבולטים שבהם הם ריאן ברון ממילווקי ברוורס, קווין יוקיליס מבוסטון רד סוקס ואיאן קינסלר מטקסס ריינג'רס. קינסלר כבר אמר בעבר לוואלה! ספורט כי ישמח לשחק בנבחרת אם יוזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully