וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: "מומי יודע שיש לו אולטימטום"

12.11.2011 / 18:30

בקבוצה לא אהבו את ההתבטאויות של המאמן בנוגע לכך שלא יעבוד עם עוזר מאמן, ונראה שהסיכויים שהוא ימשיך קלושים

בעירוני רמת השרון העניינים מסרבים להירגע: לאחר השיחה בין הבעלים מאיר יצחקי למאמן מומי זפרן, נראה היה שמפלס המתח ירד והשניים יגיעו להחלטה משותפת על המשך דרכו של המאמן, אך כעת נראה שהעניינים נמצאים על סף פיצוץ. לאחר שבשיחה שנערכה הבהיר יצחקי לזפרן חד משמעית כי מנחם קורצקי ישמש כעוזר המאמן, מספר התבטאויות של זפרן בנוגע לנושא סביב העובדה כי לא יעבוד יחד עם עוזר הרתיחו את הנהלת המועדון, מה גם שבמועדון יש חשד כי לכלוכים שיוצאים לאחרונה מחדר ההלבשה מגיעים דרך מקורבי המאמן.

גורם בכיר ברמת השרון אמר: "מומי יודע את מה שהוא צריך לדעת. אם הוא רוצה לחזור, זה עם מנחם קורצקי כעוזר מאמן וגם עם אלון מזרחי כמאמן חלוצים. המועדון הזה צריך להתקדם ולהחזיק צוות מקצועי ולא אוטוריטה של איש אחד". ההערכות ברמת השרון וגם בסביבתו של זפרן הן שמעבר לאולטימטום של הקבוצה, מערכת היחסים בין זפרן ליצחקי במיוחד לנוכח ההתבטאויות בימים האחרונים לא תוכל לחזור ולהיות כמו שהייתה לפני כן, ולכן אין מנוס מפרידה של הצדדים.

יצחקי מחכה לחזרתו של ראש העיר יצחק הוכברגר מחר (ראשון) מארצות הברית, ורק לאחר התייעצות עימו יחליט באופן סופי על המשך דרכו של המאמן, אך שוב נראה שהסיכויים שיישאר קלושים. אגב, אלן מסודי הגיב על הפרסום לפיו לא רצה לעלות למחצית השנייה נגד בית"ר ירושלים בעקבות צעקות של יצחקי, ואמר: "ממש לא. הוא הבוס ואני מכבד אותו. אני יודע שהוא לוקח הכל ללב ואיכפת לו כמו אוהד. כולנו אנשים רגישים עם לב גדול וזה גם דבר חשוב מאוד במועדון הזה".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully