וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס נכים: נועם גרשוני זכה בטורניר המאסטרס

אברהם תשובה

11.11.2011 / 19:15

הישג היסטורי לישראלי, שגבר בגמר על אנדרו לפת'הורן הבריטי 6:0, 3:6, 5:7: "המטרה היא מדליה באולימפיאדה הבאה"

הטניסאי נועם גרשוני, חבר בית הלוחם בתל אביב, עשה היום (שישי) היסטוריה גדולה כשזכה בטורניר המאסטרס היוקרתי בטניס לנכים, בו נוטלים חלק רק ארבעת הטניסאים המדורגים ראשונים בעולם בקטגוריית הקוואד (דרגת נכות קשה). במשחק הגמר שנערך בבלגיה גבר גרשוני על המדורג רביעי בעולם אנדרו לפת'הורן הבריטי, 6:0, 3:6, 5:7.

אמש כבר קבע גרשוני השיג היסטורי בעצם העפלתו לגמר התחרות היוקרתית, כשהיום הוא התעלה על עצמו וזכה בטורניר. גרשוני, המדורג שלישי בעולם, החל את משחקיו ביום שלישי, כאשר הביס את ניק טיילור האמריקאי 1:6, 0:6.

למחרת הוא הפסיד לאמריקאי דייויד וגנר 4:6, 6:2, 7:6. אמש הוא ניצח 4:6, 5:7 את לפת'הורן וסיים ראשון בבית. אותו לפת'הורן סיים שני בבית וכך עלו השניים אל הגמר, אותו כאמור ניצח הישראלי.

בסיום חגג גרשוני את ההישג: "אני שמח שהצלחתי לתפקד כמו שצריך בנקודות החשובות, וכמובן שמח על הניצחון. הוא היה מצוין במערכה הראשונה, ולקח לי זמן להיכנס למשחק. אני רוצה להודות למשפחה, לחברים, לאיגוד הטניס בארץ ולבית הלוחם בתל אביב על התמיכה והאמונה במשך כל הטורניר. המטרה כעת היא ללא ספק מדליה באולימפיאדה הקרובה".

מאמנו של גרשוני, נמרוד ביכלר, הוסיף: "נועם עשה היסטוריה. הוא הפגין חוסן מנטאלי מדהים. כולם יכולים להיות גאים בו על הכבוד שהביא לישראל היום". בעקבות ההישג ירוויח גרשוני כ-5,000 דולר וכ- 1,100 נקודות דירוג, מספר הנקודות הרב ביותר בסבב.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully