וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי טוכמאייר נבחר ליו"ר איגוד הטניס

11.11.2011 / 13:49

איש העסקים גבר על יואל לביא: "רוצה למתג את הענף כמו שהוא משווק בעולם". המנכ"ל משה חביב: "היו בחירות מתוחות"

אסי טוכמאייר נבחר היום (שישי) ליושב הראש הבא של איגוד הטניס. טוכמאייר, מבעלי קבוצת הנדל"ן קנדה-ישראל, גבר בבחירות על ראש עיריית רמלה יואל לביא בהפרש של כ-500 קולות, והוא יחליף בתפקידו את מיכאל קליין שמסיים את תפקידו אחרי שלוש שנים. קליין ימשיך לשמש כחבר הנהלה.

טוכמאייר סיפר לוואלה! ספורט לאחר היבחרו לתפקיד: "התמודדתי מול מתמודד ראוי ואף אחד לא ידע שכך זה ייגמר. אציע ליואל לשתף פעולה עם האיגוד כי יש לו הרבה קשרים וכישורים, ואם הוא יסכים לעזור, זה יהיה יתרון גדול ומשמעותי". על תוכניותיו הוסיף: "אני רוצה למתג את הענף כמו שהוא משווק בעולם, לצרף עוד אנשי עסקים שכרגע הרבה שנים לא נמצאים איתנו, לגייס אנשי עסקים, להכניס קצת ספונסרים, ולעבות את תקציב האיגוד כדי שנוכל להשקיע את הכספים בילדים ובמועדונים".

קליין, שסיים את תפקידו אחרי שלוש שנים, סיכם את הקדנציה: "הייתה לי הזכות לשמש יו"ר במשך שלוש שנים באחת התקופות הטובות של הטניס הישראלי ואנחנו נמשיך לקדם את הענף. אני מאחל לאסי הצלחה כי הוא מגיע מתוך רצון אמיתי לתת ומקווה שמכאן נמריא".

משה חביב, מנכ"ל האיגוד, בירך את טוכמאייר, ואמר: "היו בחירות מתוחות, אבל הטניס ניצח בסופו של דבר. אני חושב שאיגוד הטניס התברך ביו"ר שמבין טניס, אוהב טניס ורוצה לשפר את התחום הזה כדי להביא משאבים חדשים. הטניס שהוא הגוף השלישי בגודלו השכיל להבין שעסקים באים עם ספורט. אני רוצה לברך את המועדונים שהבינו שיש כאן הזדמנות גדולה לטניס".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully