וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון וייצמן: "מקווה שנחזיר את אדי גוטליב למסלול"

10.11.2011 / 20:37

יו"ר הפועל עכו הופתע מניפויו של הבלם מהנבחרת בגלל עריקות, ויקיים עימו שיחה. בעכו מצפים לאיצטדיון מלא מול מכבי ת"א

בהפועל עכו התקשו לקבל את הבשורה הבוקר (חמישי) לפיה הבלם הצעיר של הקבוצה אדי גוטליב נופה מהנבחרת הצעירה. לראשי הנבחרת התברר כי הוא עריק מצה"ל, וברגע שהדבר התגלה הוא שוחרר ממשחק הידידות נגד צרפת. יושב ראש הפועל עכו ציון וייצמן אמור לשוחח עם גוטליב ביום שישי כדי למצוא דרך לפתירת בעיותיו מול הצבא.

"הופתעתי לשמוע שאדי נופה מסגל הנבחרת", סיפר יושב ראש הפועל עכו ציון וייצמן בשיחה עם וואלה! ספורט. "אני מקווה שגם אנחנו וגם ההתאחדות נירתם להחזיר אותו למסלול. כמובן שאני מאוכזב ששחקן שכבר הגיע לנבחרת מוצא את עצמו בסיטואציה הזו".

בהפועל עכו זכו למספר ימי מנוחה וישובו להתאמן ביום ראשון הקרוב, אז יחלו באופן רשמי ההכנות לקראת המשחק בסוף השבוע הבא נגד מכבי תל אביב. אוהדי הקבוצה שומרי המסורת הצטערו לשמוע שהמשחק יתקיים בשעה 17:00, אך למרות זאת במועדון מצפים שאיצטדיון טוטו יאוכלס במלואו ויהיה מלא ב-5,000 צופים.

"אנחנו כפופים להנחיות ההתאחדות", מסביר וייצמן את השעה המוקדמת של המשחק. "אין מה לעשות עם זה, לפעמים הדברים לא נמצאים בידיים שלנו. למרות זאת, אני מעריך שהאיצטדיון יהיה מלא. זו שעה נוחה יחסית". על המשחק עצמו, לא פוסל וייצמן כי עכו, שמדורגת רביעית, תפתיע: "הכל יכול לקרות במשחק הזה. לא תמיד הכסף או האיכויות קובעות".

הבשורה החיובית מבחינתו של אלי כהן הוא חזרתו של משה מישאלוב לאימונים. הקשר שסבל ממתיחה בשריר קיים אימונים מלאים השבוע והוא צפוי לשוב לסגל. עדיין קיימת חוסר בהירות לגבי מצבו של דימקאו פידליס, שסובל משברי מאמץ ועשוי לעבור טיפול רפואי בחו"ל. בתחילת השבוע הבא יערוך הבלם צילום ובדיקה שיקבעו את המשך הטיפול.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully