וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל טרטצקי: "ניאבק על המקום בליגה עד סוף העונה"

10.11.2011 / 17:42

קפטן הפועל חיפה מכיר במצב הקשה: "אנחנו צריכים את הקהל איתנו, לא נגדנו". קלהאר פתח במשחק האימון (3:3) מול רעננה

הפועל חיפה סיימה היום (חמישי) בצהריים את משחק האימון שלה מול הפועל רעננה בתוצאה 3:3. חיפה, שכבר הובילה 1:3 משערים של רן אבוקרט (פנדל), חנן ממן ואלון בוזורגי, ספגה שני שני שערים במחצית השניה כשהיתה בהרכב השני שלה. בקבוצה ציינו כי הבלם החדש דיאן קלהאר שערך את הופעת הבכורה שלו הציג יכולת סבירה, וכי החלודה עדיין ניכרת עליו בשל התקופה הארוכה בה לא שיחק. עדיין לא ברור האם בלם הרכש יהיה זה שיפתח לצידו של אושרי רואש, שנעדר היום עקב פציעה קלה, במשחק הליגה מול בני סכנין בעוד כשבוע וחצי. כמו רואש, גם מיכאל זנדברג נעדר גם הוא בשל פציעה קלה, אך הקשר הוותיק יהיה כשיר לסכנין.

הקטפן אייל טרטצקי אמר היום לאחר המשחק: "זה היה משחק בעיקר כדי לשתף את השחקנים שלא קיבלו העונה הרבה דקות". טרטצקי נשאל על האווירה בקבוצה ואמר: "זה לא סוד שרצינו מאוד לנצח את ראשון לציון ומרוב שרצינו, לא ממש הגענו למחצית הראשונה. אני שמח שלפחות יצאנו בתיקו ושכן הוכחנו אופי במחצית השניה, כי הפסד שם היה מכה מוראלית בשבילנו. אנחנו מסתכלים על עצמנו עכשיו כקבוצה תחתית לכל דבר ומבחנתינו עד סוף העונה ניאבק על המקום בליגה. כל משחק הוא מלחמה ומכל משחק אנחנו חייבים להשיג נקודות. קשה כרגע לחשוב על משהו אחר, אני בטוח אם יבואו כמה ניצחונות ברצף זה ייתן אוויר לנשימה, אבל אנחנו לא מרשים לעצמנו להסתכל אפילו חודש קדימה, אלא רק על המשחק הבא ואני מקווה שבבית מול סכנין נצליח לנצח".

הקפטן לא היה מוכן להתייחס לשובו של שלומי דורה לקרית אליעזר ולאפשרות שהאוהדים האדומים יקראו בשמו במהלך המשחק: "חוזר או לא, זה טוב לתקשורת, אנחנו השחקנים מתייחסים למשחק. אני רוצה להעביר מסר לקהל ולבקש מהם להגיע ולעודד אותנו ולא להתעסק בקללות או בדברים אחרים. אנחנו, השחקנים והמועדון, צריכים את האוהדים. הם אלה שנותנים לנו את הכוח על המגרש, אנחנו חייבים אותם איתנו ולא נגדנו כי רק איתם נוכל לצאת מהמצב הזה".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully