וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "סנונית אחת לא מבשרת על בוא האביב"

10.11.2011 / 11:27

מאמן בית"ר ירושלים צינן את התלהבות שחקניו אחרי מכבי ת"א. אבי ביטר ביקר באימון: "בית"ר של היום זה כמו תינוק שנולד"

בבית"ר ירושלים נמצאים במצב רוח מרומם לאחר הניצחון על מכבי תל אביב, והשחקנים ערכו היום (חמישי) אימון אחרון לפני היציאה לחופשה בת יומיים בסוף השבוע. מי שהעיר מעט את האימון היה הזמר אבי ביטר שהגיע יחד עם בנו לכבוד בר המצווה שלו. ביטר אמר לסובבים: "בית"ר של היום זה כמו תינוק שנולד ולוקח לו זמן לגדול עם השחקנים הצעירים אבל הם עדיפים על הזרים. אני אוהד בית"ר, כתבתי שיר אליפות לבית"ר ואני אמשיך לכתוב לה גם אם היא לא תיקח אליפות, אני כל שנה כותב לה".

מי שעדיין לא חזרו להתאמן מאז המשחק הם אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וקובי מויאל שמושכים פציעות וצפויים לחזור ולהתאמן בתחילת השבוע הבא ולהיות כשירים למשחק עם מכבי חיפה. ברוכיאן ערך אימון חלקי, בן שושן התאמן בצד ומויאל כלל לא התאמן. מעבר לשלושה, הקבוצה מתאמנת בהרכב חסר מאוד כאשר גם אריאל הרוש מחלים מהניתוח במיניסקוס, אלי דסה ואופיר קריאף נמצאים עם הנבחרת הצעירה ושחקנים שמשלימים את הסגל כמו עומר נחמני ותומר ירוחם נמצאים עם נבחרת הנוער.

צפו בשיר האליפות שחיבר אבי ביטר

הקבוצה יוצאת לחופש בן יומיים בסוף השבוע ותחזור להתאמן ביום ראשון. המאמן יובל נעים דיבר לפני האימון על הניצחון על מכבי תל אביב ולפני מכבי חיפה: "האווירה פה טובה וגם כשהפסדנו לא היה שום לחץ. עשינו ניצחון יפה על מכבי תל אביב אבל מי שמכיר אותי יודע שזה לא מספיק. אנחנו מחכים לחזרה לטדי ולקהל שידחוף אותנו. כל משחק הוא לגופו וסנונית אחת לא מבשרת על בוא האביב. ניצחון אחד לא מבשר שום דבר, צריך לייצר המשכיות ואני מקווה מאוד שזה מה שנעשה".

במהלך השבוע הבא צפויים להגיע לטדי נציגי המשטרה ונציגי משרד התמ"ת על מנת לאשר את האיצטדיון לקראת החזרה לפעילות. במידה ולא יתגלו ליקויים, האיצטדיון יאושר סופית לקראת המשחק מול מכבי חיפה, משחק החזרה לטדי שהאוהדים כל כך מצפים לו ובמועדון מעריכים שלפחות 15 אלף איש יגיעו למשחק הזה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully