וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ברוכיאן, בן שושן ומויאל לא מתאמנים

9.11.2011 / 17:29

השלושה סוחבים פציעות מהניצחון על מכבי תל אביב, אך צפויים להיות כשירים למכבי חיפה. מבצע מנויים לקראת החזרה לטדי

בבית"ר ירושלים נמצאים במצב רוח מרומם מאז הניצחון על מכבי תל אביב, שהביא להקלה גדולה לאחר שישה משחקים ללא ניצחון והסתבכות בתחתית. למען האמת, הניצחון שינה משהו בגישה של השחקנים, שעדיין יודעים שהמטרה היא להישאר בליגה, אך מבינים שגם עם מומנטום טוב אפשר לעשות יותר. אחד השחקנים סיפר: "אסור לנו לשכוח את המצב שלנו ואת הבעיות שלנו, אבל אם ניצחנו את מכבי תל אביב ונצליח לעשות את זה גם נגד חיפה עם הטירוף של טדי, אז עם מומנטום כזה אולי נצליח להתרומם ולא להסתבך בתחתית. מומנטום חיובי זה היתרון הכי גדול באווירה סביב בית"ר ירושלים".

מי שעדיין לא חזרו להתאמן מאז המשחק הם אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וקובי מויאל שמושכים פציעות וצפויים לחזור ולהתאמן בתחילת השבוע הבא. בכל מקרה, הם אמורים להיות כשירים למשחק נגד מכבי חיפה. השלושה הם מהשחקנים היחסית "ותיקים" במועדון ואנשים שצפו באימון אמרו כי חשבו בתחילה כי מדובר באימון של קבוצת הנוער. יש לזכור שמעבר לשניים גם אלי דסה ואופיר קריאף נמצאים עם הנבחרת הצעירה ואריאל הרוש מחלים מהניתוח שעבר במינסקוס.

לאחר שאתמול אמר איציק קורנפיין כי יתכן ולא יהיה חיזוק בינואר, מנסים בבית"ר להעביר בבקרת התקציבים את טל משעלי הצעיר. בבקרה לא מוכנים ללכת לקראת בית"ר על אף שמדובר בחוזה של כמה עשרות אלפי שקלים, ומתעקשים לסגירת הבור התקציבי של כ-400 אלף שקלים אותו סוחבת בית"ר מתחילת העונה. אגב, גם בבקרה אין תמימות דעים לגבי העניין וגורם בבקרה אמר: "בעקרון צריך לדעת להיות קשוחים כי זאת אחריות אבל בקנה מידה של בית"ר ירושלים כמה עשרות אלפי שקלים זה לא מה שיהרוג אותה, מה גם שהם מסבירים שזה היכולת היחידה שלהם להתחזק בשלב הזה להמשך העונה".


לאור בקשות של אוהדי הקבוצה במהלך השבוע האחרון בדרישה להוציא למכירה מנויים מייד עם חזרת הקבוצה לאצטדיון הביתי בירושלים, הוחלט הבוקר להיענות לבקשתם ולהוציא בהתאם לכך מנוי חזרה לאצטדיון טדי במחיר מוזל, מנוי אשר יכלול את משחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה וכל יתר משחקי הבית של הקבוצה בליגה עד לתום העונה (13-14 משחקים). המחירים הם מהזולים שהיו בבית"ר ירושלים כאשר מנוי ליציעים המזרחי והמערבי למבוגר יעלה 500 שקלים ואילו מנוי לחיילים ונוער יימכר ב-350 שקלים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully