וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דיאן קלהאר יערוך מבחן ראשון נגד רעננה

הבלם החדש שחתם בתחילת השבוע ישולב ברביעי במשחק אימון שתקיים הקבוצה, ועשוי לפתוח נגד סכנין במקום חרמון

למרות הפגרה, בהפועל חיפה לא ממש נחים ואת פסק הזמן מהליגה עושה הקבוצה בכדי להשתפר מקצועית. מחר (חמישי) תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל רעננה ב-12:00 בצהריים, משחק שייערך ברעננה, כדי להמשיך ולעבוד על הליקויים של הקבוצה מתחילת העונה. מי שצפוי לקבל דקות ראשונות הוא הבלם החדש של הקבוצה דיאן קלהאר, שחתם בתחילת השבוע.

בקבוצה מקווים שהבלם ישתלב במהרה וכבר במשחק בשבוע הבא מול בני סכנין יפתח במקומו של גולן חרמון לצידו של אושרי רואש, שנפצע היום בברכו באימון. הבלם אמור לנוח בימים הקרובים וכרגע אין חשש לשיתופו מול בני סכנין.

עוד בענייני פציעות: החלוץ אמיר אבו ניל יעבור בשבוע הבא בדיקת MRI שאמורה להכריע האם הוא יוכל לשוב לשחק בשבועות הקרובים או שמא יעבור ניתוח ברצועת ברכו. כזכור, לפני כחודש נפצע אבו ניל והחליט לנסות טיפולים פיזיותרפיים במקום ניתוח שהיה מסיים לו את העונה. כאמור, בשבוע הבא יקבל החלוץ את התוצאה הגורלית של הבדיקה ולאחריה יתברר מצב ברכו.

לקראת הפגרה בהפועל חיפה, חושבים בקבוצה איך ניתן עוד לחזק את המועדון, כשכל החתמה תביא כנראה לשחרור של שחקנים. הליברי איימוס קולי שחתום עד ינואר ישוחרר לאחר שלא נכלל בסגל למשחקים האחרונים ולא מן הנמנע שגם מיכאל זנדברג וליאור ז'אן ישוחררו על מנת לפנות תקציב לרכש נוסף.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully