וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם איגייבור יוותר על נבחרתו בשביל הפועל?

בהפועל תל אביב בודקים האם הם חייבים לשחרר את הקשר הניגרי לאליפות אפריקה עד גיל 23 ומנסים לשכנעו להישאר

בהפועל תל אביב נהנים מכל רגע של שקט, ואחרי שהקבוצה התבססה במקום הראשון מרגישים אותו במועדון ומתפנים להתעסק בעיקר בכדורגל. ובכל זאת, אי אפשר בלי דאגות ומי שמטריד כרגע את ראשי הקבוצה הוא נוסא איגייבור, שאמור לנסוע לאליפות אפריקה עד גיל 23. במועדון בודקים מול אופ"א ופיפ"א האם טורניר זה מחייב שחרור בדומה לטורנירים אחרים, ונראה כי שחרור איגייבור יהיה יותר תלוי באדומים וברצונם.

בכל אופן, עדיין לא התקבלה החלטה בנושא הקשר הניגרי, אך גם אם יחליטו במועדון שלא לשחררו, זה יקרה בעצה אחת איתו. בהנהלת הקבוצה מתכוונים להסביר לאיגייבור את חשיבות המשחקים הקרובים (הדרבי התל אביבי, מכבי חיפה) ועד כמה הקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה את חסרונו. אגב, בקבוצתו הקודמת של איגייבור, לילסטרום הנורבגית, הוא הסתכסך עם מאמנו מסיבה דומה. הניגרי טען שהוא לא כשיר לאחד ממשחקי הליגה, ולאחר מספר ימים הופיע בשורות נבחרתו בריא לחלוטין. כשחזר הוא מצא את עצמו על ספסל הקבוצה כשהמאמן תקף אותו בחריפות בתקשורת המקומית.

האדומים קיבלו גם בשורות טובות מצדו של מירקו אורמוש, שהתאמן כרגיל ואמור להיות כשיר למשחק נגד רמת השרון בעוד כשבוע וחצי. נראה כי למרות חזרתו, קשטן לא מתכנן שינויים בהרכב שיפתח נגד רמת השרון מזה שפתח מול סכנין. המשמעות היא שהקפטן וואליד באדיר, שהיה בשיאו בדוחא, ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully