וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ' נקנס ב-10 אלף שקלים

9.11.2011 / 18:41

שוער מכבי חיפה הציג את טענותיו בועדת משמעת פנימית, אבל זה לא ממש עזר לו. אלישע לוי יזמן מספר נבחנים לקראת ינואר

שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' עמד הערב (רביעי) לועדת משמעת פנימית בראשותו של היועץ המשפטי של הקבוצה, עו"ד אודי שוכטוביץ, שבה נכח גם הדירקטור ברק קנה. במהלך הדיון הציג השוער את טענותיו, ולאחר מכן הוחלט כי ייקנס בסכום של 10 אלף שקלים בעקבות אירועי המשחק נגד בני יהודה. דוידוביץ' ישלם את הקנס בשני תשלומים של 5,000 שקלים שיורדו מהמשכורות שלו. לטענתו של דוידוביץ', הוא חשב שהיה אמור להתחמם אחרי החימום שערך שראנוב עם מאמן השוערים, אבל הטענה הזאת לא התקבלה על ידי ועדת המשמעת.

דוידוביץ' ערך הבוקר (רביעי) אימון חלקי ונראה כי בתוך מספר ימים יחלים מהשפשוף ממנו סבל ברגלו. כזכור, אתמול נעדר השוער ממשחקון פנימי שערך אלישע לוי בגלל פציעה וגם היום הוא לא נטל בו חלק. מהאימון היום נעדרו שחקני הנבחרת האולימפית – טאלב טואטחה, סארי פלאח, אייל גולסה ואלון תורג'מן. כל הארבעה יחזרו לאימונים ביום שני.

תמיר כהן שזומן לשיחה על ידי אלישע לוי מצפה לקבל יותר דקות משחק בתקופה הקרובה. לוי כבר הבהיר לשחקן שהוא ישותף בהדרגה עד שיחזור לכושר משחק. מוחמד גדיר יעזוב אם לא יקבל דקות משחק וללא קשר לשיחה שצפויה לו עם אלישע לוי. מרלון דה חסוס (פצוע) וחיים מגרלשווילי מועמדים גם הם לעזוב. אם ולדימיר דבאלישווילי לא יימכר, המועדון ידרוש ממנו לחתום על הארכת חוזה בעונה נוספת, כדי שיוכל למכור אותו בתום העונה. מחר (10:30, כפר גלים) תקיים הקבוצה משחק אימון מול בני לוד.

אלשיע לוי צפוי לזמן מספר שחקנים למבחנים לקראת חודש ינואר, בין היתר בעמדת הקשר האחורי. גם החלוץ אור ברוך יגיע למבחנים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully