וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מנת פתיחה

9.11.2011 / 13:00

סן דייגו ואוקלנד, השוות במאזנן, יוציאו לדרך את המחזור העשירי כבר בלילה שבין חמישי לשישי. היינסוורת' שוחרר מהפטריוטס

סן דייגו (4:4) – אוקלנד (4:4)

כמו בכל אחת מהעונות האחרונות, המחזור העשירי מביא איתו את הבשורה המשמחת של משחק פוטבול כבר בלילה שבין חמישי לשישי, כשהפעם גם קיבלנו שידור ישיר (3:20, ESPN) וגם קיבלנו משחק דרמטי וחשוב ביותר, בקרב ישיר בין שתיים מתוך שלושת המובילות של בית ה-AFC מערב, אחד הצפופים בליגה.

שתי הקבוצות עוברות תקופה לא קלה. אצל הצ'ארג'רס שסופרים כבר שלושה הפסדים רצופים, פיליפ ריברס נראה לא מחובר ואפילו הקאמבק שכמעט הוביל ביום ראשון האחרון מול גרין ביי הוכתם עם האיבוד שלו שגמר את המשחק. הקוורטרבק של סן דייגו, שלמרות הכל מוביל את התקפת המסירה הרביעית בטיבה בליגה, לא מוצא את עצמו העונה ועומד כבר על 14 איבודים וחמישה פאמבלים מול 11 טאצ'דאונים בלבד.

באוקלנד יכולות השמירה על הכדור לא הרבה יותר טובות. אחרי משחק ששת האיבודים של קייל בולר וקרסון פאלמר בהפסד לקנזס לפני שבועיים, איבד האחרון שלושה כדורים נוספים, מה שעלה לאוקלנד בהפסד ביתי די מביך לדנבר, שגם סיבך את הבית עוד יותר. ההגרלה של הריידרס עד לסיום העונה לא פשוטה בכלל וקשה לראות איך בכושרם הנוכחי הם יכולים להגיע לפלייאוף, בטח ובטח כשדארן מקפאדן, שיחד עם מייקל בוש מובילים את התקפת הריצה השלישית בטיבה בליגה, עדיין פצוע ולא ישחק. בעונה שעברה השלימו הריידרס סוויפ על סן דייגו, שקטע רצף של 13 ניצחונות רצופים לצ'ארג'רס. והפעם?

תחזית: סן דייגו קיבלה ביטחון מהקאמבק מול גרין ביי והיא תיקח את זה.

זה לא אתה, זה אנחנו: הפטריוטס זרקו את אלברט היינסוורת'

שמח בניו אינגלנד. הפטריוטס, המתוסכלים משני ההפסדים האחרונים שלהם, החליטו להיפרד משחקן הקו ההגנתי אלברט היינסוורת'. השחקן, שהגיע מיד עם סיום הלוקאאוט מוושינגטון, שם חווה שנתיים איומות, לא הצליח למצוא את עצמו גם בפוקסבורו. מי שבעברו היה אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, איכזב קשות במשחקיו במדי הפטריוטס, כשהגנת הקבוצה לא ממש מתפקדת העונה. על פי מקור המקורב לקבוצה, להיינסוורת' נמסר: "זה פשוט חיבור לא טוב לשני הצדדים ולכן אתה משוחרר". היינסוורת' חטף על הראש מוורן סאפ, שקרא לו: "עצלן שלא מצדיק את החוזה שלו". סוכנו של השחקן, שכעת יקווה למצוא קבוצה שתסכים לקלוט אותו, אישר את הדברים. הפטריוטס שיחררו גם את דן גרונקובסקי, אחיו של הטייט אנד הפותח של הקבוצה רוב.

עוד בליגה: אם מישהו היה צריך עוד הוכחה לגבי חוסר הרלוונטיות של אינדיאנפוליס העונה, הליגה סיפקה אותה כשהזיזה את המפגש בין הקולטס לפטריוטס, שתוכנן להיות הסאנדיי נייט של המחזור ה-13, אל הסדרה הראשונה של אותו מחזור. המפגש, אשר בעונות האחרונות היווה את אחד משיאי העונה, הפך לשולי משהו בשל העובדה שהקולטס פתחו את העונה במאזן 9:0 ונראים חסרי אונים.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully