וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שיקגו גברה 24:30 על פילדלפיה

8.11.2011 / 7:26

הברס עצרו את המומנטום של האיגלס עם ניצחון חוץ גדול בזכות 13 נקודות ללא מענה בסיום. רחוקים משחק אחד בלבד מהליונס

פילדלפיה (5:3) - שיקגו (3:5) 30:24

האיגלס כבר חשבו שהם על הגל, אחרי שני ניצחונות חשובים בתוך הבית בשבועיים האחרונים, שהחזירו אותם למאבק על הפלייאוף, אלא שלצערם, הלילה (בין שני לשלישי) הם נתקלו בברס, שמבחינתם עדיין לא ויתרו גם כן על הזכות לשחק בינואר ולאחר פתיחת עונה מעט מהוססת הם כבר מוצאים את עצמם מרחק משחק אחד בלבד מדטרויט, בזכות הניצחון הגדול הלילה בפילדלפיה.

ג'יי קאטלר המושמץ לרוב מצא את מאט ספית' באנדזון כדי לעלות את הדובים ליתרון מהיר, שלצערו נמחק לקראת המחצית אחרי פאמבל של מאט פורטה שהוחזר לטאצ'דאון הגנתי. למזלם של הברס, במהלך הבא היה זה דשון ג'קסון שפימבל בעצמו ולמריון בארבר נשאר מספיק זמן כדי לשים עוד נקודות על הלוח אחרי גיחה לאנדון משני יארד, רגע לפני ההפסקה.

המשחק הצמוד נמשך גם בחצי השני, כשרוני בראון רץ לטאצ'דאון ומשווה ופאמבל נוסף של פורטה הופך לריצה של 33 יארד של לשון מק'קוי לאנדזון ופתאום האיגלס ביתרון. שיקגו לא אמרה נואש ובזכות הגנה חזקה ומסירה של קאטלר לארל בנט לטאצ'דאון נוסף, שמה 13 נקודות רצופות ללא מענה וניצחה את המשחק.

קאטלר היה סביר עם 18 מ-32, 208 יארד וצמד. פורטה, למרות שני הפאמבלים, נתן יופי של משחק עם 133 יארד בריצה. 95 לבנט באוויר. אצל האיגלס המאוכזבים, 213 יארד ואיבוד למייקל ויק, בלי טאצ'דאון, 71 יארד למק'קוי על הקרקע.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully