וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הבורר בסוגית ערן לוי יערוך דיון ראשון

הצדדים ייפגשו על מנת לאפשר לשחקן להתחיל להתאמן בקבוצה אחרת. הסלובני דיאן קלהאר חתם עד תום העונה

הפועל חיפה עדיין מנסה לשקם את פתיחת העונה הגרועה שעברה עליה והיום (שני) חתם הבלם דיאן קהלאר על חוזה עד תום העונה. הבלם אמור לתפוס את מקומו של גולן חרמון בהרכב לצידו של אושרי רואש ובחיפה יעבירו אותו כבר השבוע או בתחילת השבוע הבא בבקרת התקציבים ויעמוד לרשותו של ניצן שירזי כבר מול בני סכנין. קהלאר נבחן בחיפה בשבוע האחרון והרשים את שירזי, שהחליט להחתימו.

קלהאר בן ה-27 נכלל בסגל המורחב של הנבחרת לקראת המונדיאל, אך לא זומן לסגל הסופי ובסך הכל יש לו הופעה בינלאומית אחת. הוא רשם 41 הופעות בעונה וחצי במדי סרקל ברוז' הבלגית לפני שעבר בינואר ללגיה ורשה הפולנית, שם ידע מערכת יחסים עכורה עם המאמן מאצ'יי סקורזה וגילה יכולת מאכזבת. עוד ברזומה של השחקן גם עונה בגרויטר פירת הגרמנית. הסלובני לא שיחק מאז פתיחת העונה ובמהלך חיפושיו אחרי קבוצה נבחן מספר ימים במכבי פתח תקוה תחת המאמן מרקו בלבול. בנוסף, העביר מספר ימי מבחנים במדי האל סיטי מליגת המשנה באנגליה.

הבורר בין הפועל חיפה לערן לוי, אמיר זלוטי, יקיים דיון מחר בסוגית שחרורו של השחן לקבוצה אחרת, על מנת לתת לו הזדמנות להתאמן במקום אחר בינתיים. עורך דינו אמיר קרביץ אמר היום: "זה הצעד הזמני שביקשנו. לאחר מכן, ככל הנראה ייקבע דיון לגבי הסוגיה הכספית". בימים האחרונים יואב כץ שוחח עם טל בנין לגבי האפשרות שהוא יהיה מנהל מחלקת הנוער במועדון. כץ אישר את הדברים אך אמר: "הדבר נמצא ממש בחיתוליו. יש עוד דרך ארוכה עד שנסגור דברים. אני בהחלט מקווה כי הדבר יצלח".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully