וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון: "ידעתי שהרצף ייעצר, אבל אחזור לכבוש"

7.11.2011 / 16:18

חלוץ ויסלה קרקוב התייחס לירידה המסוימת בקצב הכיבושים שלו. על ההפסד לקרקוביה: "זה הרגע הגרוע ביותר של העונה"

ויסלה קרקוב נחלה אמש (ראשון) הפסד כואב 1:0 בדרבי מול קרקוביה, נועלת הטבלה בפולין. בסיום המשחק התראיין החלוץ הישראלי דודו ביטון לתקשורת המקומית והתנצל בפני האוהדים: "תוצאה רעה מאוד. זה דרבי שהוא משחק חשוב למועדון ולקהל ואנחנו מאוד מאוכזבים. היו לנו המון הזדמנויות, אבל השוער של קרקוביה היה מצוין. כבר הייתי בטוח שהכנעתי אותו עם נגיחה בתחילת המשחק, אבל הוא הגיע לכדור. לדעתי גם הגיע לנו פנדל. נכשלנו ואנחנו מבקשים סליחה מהאוהדים".

ביטון המשך להתייחס למשחק: "הם כבשו שער בבעיטה חופשית וחוץ מזה לא הגיעו לשום מצב. החזקנו בכדור, אבל לא הצלחנו להבקיע. ההפסד הזה כואב יותר מההפסד לאפואל ניקוסיה באלופות. זה הרגע הגרוע ביותר של העונה כי ידענו כמה המשחק חשוב. אני לא יודע למה אנחנו סופגים כל כך הרבה שערים ממצבים נייחים, אבל ברור שאנחנו צריכים לעבוד על זה".

החלוץ, שכבש העונה תשעה שערי ליגה, לא הבקיע במשחקים האחרונים: "אני חלוץ והעבודה שלי היא לכבוש. כשהבקעתי ברציפות בתחילת העונה ידעתי שיום אחד הרצף ייעצר, אבל אני בטוח שבקרוב אחזור לכבוש".

ההפסד, שהיה השלישי של ויסלה תוך שבוע, ערער מאוד את מעמדו של המאמן ההולנדי רוברט מסקאנט. בפולין מעריכים כי המאמן ישלם את המחיר מאחר ונשיא המועדון איבד את האמון בו. ההפסד דרדר את ויסלה למקום החמישי והיא רחוקה שבע נקודות מהמוליכה שלאסק וורוצלאב. גם אוהדי הקבוצה התפרעו בסיום, הגיעו למתחם האימונים ודרשו לשוחח עם השחקנים וקיללו את המאמן מסקאנט ושני הזרים ההולנדים של הקבוצה. הרוחות התלהטו כאשר המשטרה הגיעה למקום, אבל בסופו של דבר יצא הקפטן צזארי ווילק, שוחח עם האוהדים והצליח להרגיע את האווירה.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully