וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: "איליי נמצא בכושר הטוב בקריירה שלו"

7.11.2011 / 12:55

ג'סטין טאק והג'איינטס ידעו למי להודות אחרי הניצחון על הפטריוטס. גרג ג'נינגס: "ארון רוג'רס הוא בחור מאוד מיוחד"

איזה לילה גדול עבר על ה-NFL אמש (ראשון). משחקי ענק, מהפכים דרמטיים, ניצחונות מלאים בהצהרות ואפילו קבוצה שיצאה מהאפס, כל אלו חיכו לנו בכמה שעות עוצרות נשימה של פוטבול, במה שכבר הוכרז על ידי הפרשנים בארצות הברית כאחד המחזורים הכי מסקרנים שנראו לאחרונה בליגה.

איליי מאנינג וניו יורק ג'איינטס הגיעו לפוקסבורו, לשיחזור סופרבול 2008 מול ניו אינגלנד פטריוטס ויצאו עם ניצחון ענק 20:24, שוב בשניות הסיום, ממש כמו אז. איליי הוביל דרייב מנצח בדקה וחצי האחרונות ומצא את הידיים של ג'ייק בלארד עם 15 שניות על השעון, כדי להנחיל לפטריוטס הפסד ביתי ראשון מזה שלוש שנים. "בואו נשים את הדברים במקומם", אמר בסיום ג'סטין טאק מהענקים, "איליי ניצח את הקוורטרבק הכי טוב בליגה... בבית שלו. אני כבר שבע שנים פה איתו ואין לי ספק שהוא נמצא בכושר הכי טוב שלו". ומה היה למאנינג עצמו להגיד? "אני מעדיף להיות עם הכדור בפיגור שלוש, דקה וחצי לסיום, מאשר לתת אותו לבריידי ביתרון ארבע, עם דקה וחצי על השעון. אני אוהב את המצבים האלה, בהם אני יכול לנצח את המשחק".

בניו אינגלנד העדיפו להתעסק כבר בקרב האימתנים שייערך מול ביום ראשון הבא מול הקבוצה השנייה של התפוח הגדול, הג'טס. "נתאושש במהרה. אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות לגבי ההפסד הזה. נצטרך ללמוד מהטעויות שעשינו. העונה עוד ארוכה", אמר מגן הפינה דווין מקורטי. בריידי הוסיף באכזבה: "אנחנו לא משחקים ברמה בה אנחנו יכולים לשחק וכדאי שנבין מדוע זה קורה".

עוד קבוצה שהשיגה ניצחון חוץ ענק היא בולטימור, שהגיעה לעיר הפלדה וגברה 20:23 על פיטסבורג, כדי להשלים סוויפ עונתי על יריבתה המרה. את המהלך המנצח סיפק ג'ו פלאקו, ששרף את המגרש בשתי הדקות האחרונות ומצא את טוריי סמית' באנדזון, שמונה שניות בלבד לסיום. "המשחק הזה נועד לגברים גדולים", אמר המאמן המאושר של הרייבנס ג'ון הארבו, "אף אחד על המגרש לא זהר כמו פלאקו היום". הסטילרס עלו ליתרון עם טאצ'דאון חמש דקות לסיום, אבל פלאקו, שהקהל בפיטסבורג לא הפסיק להתגרות בו, ידע לענות: "אין מה להפסיד במצב כזה. מסרתי לסמית' ופתאום ראיתי אותו יוצא עם הכדור ביד. לא האמנתי שהוא תפס את זה".

טים טיבו: "התחושה כל כך טובה כרגע"

המשחק בין גרין ביי לסן דייגו היה בדרכו לניצחון קליל של הפאקרס, אלא שהתעוררות מאוחרת של הצ'ארג'רס כמעט החזירה אותם לשוויון. רק כמעט, כי שוב היה זה פיליפ ריברס, שאחרי שהוביל את הקאמבק, איבד את הכדור כמה שניות לסיום, כשהוא ניצב כבר בחלק המגרש של האלופה, שניצחה לבסוף 38:45. מי שחגג על המגרש והוביל את התצוגה ההתקפית של האורזים היה כרגיל ארון רוג'רס, שממשיך בעונת השיא שלו ואמש מסר לארבעה טאצ'דאונים, "הוא בחור מיוחד, מאוד מאוד מאוד", אמר עליו בסיום גרג ג'נינגס. רוג'רס עצמו היה המום מכמות האוהדים שהגיעו ללוות את הפאקרס במשחק החוץ: "הקהל היה מדהים. כשאתה ביתרון לקראת הסיום בחוץ ודווקא הקבוצה הביתית צריכה להתמודד עם הרעש, זה בהחלט מרשים. צריך לתת לקהל שלנו הרבה קרדיט על כך שהם הגיעו לכאן". ריברס, שלא נמצא בתקופה טובה בלשון המעטה ומרבה להפסיד משחקים עבור סן דייגו, אמר: "אנחנו נמצאים בזמנים קשים. בזמנים כאלו מגלים הרבה על חבריך לקבוצה ועל עצמך".

שתי קבוצות שחוו יום הפוך אמש היו מיאמי וקנזס סיטי. הדולפינס, שנדמה היה שהם בדרך לעונה נטולת ניצחונות ולבחירה ראשונה בדראפט הקרוב, השיגו ניצחון חוץ גדול 3:31 על הצ'יפס, שדווקא עלו על הגל והגיעו למשחק לאחר ארבעה ניצחונות רצופים. "אני שמח עבור הבחורים שלנו", אמר מאמן מיאמי טוני ספראנו בסיום, "כל מה שרציתי מתחילת העונה הוא לראות אותם מחייכים. הם עשו עבודה נהדרת במהלך השבוע והשאירו את כל השטויות והדיבורים מאחוריהם".

אחרונה חביבה היא דנבר, שם ממשיכים באווירת ה"שבוע עסל, שבוע בסל". הפעם הברונקוס יצאו למשחק אבוד על הנייר, בחור השחור של אוקלנד ושבו עם ניצחון מפתיע 24:38, בעיקר בזכות 163 יארדים בריצה של וויליס מגהאי ו-117 נוספים על הקרקע של הקוורטרבק והמשיח, טים טיבו. הצמד השלים את המשחק החמישי בלבד בהיסטוריית הליגה בו הקוורטרבק והרץ האחורי משיגים למעלה מ-100 יארד קרקעיים כל אחד. בעקבות הניצחון, דנבר, שנראתה בדרך לעוד עונה אבודה, מוצאת את עצמה במרחק משחק אחד משלושת המובילות של בית ה-AFC מערב, לכולן מאזן 4:4, מה שמבטיח לנו המשך עונה מעניין בבית הזה. טיבו, שלא ממש משתמש בזרוע שלו כמו ברגליים, אמר בסיום: "זה בכלל לא משנה איך אתה משיג את היארדים. מה שקובעת היא התחושה בסוף וזו תחושה כל כך טובה כרגע". מגהאי חיזק את דעתו של הקוורטרבק הצעיר: "כל עוד זה עובד- הכל בסדר. טיבו עשה עבודה גדולה וקרא את ההגנה פעם אחר פעם".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully