וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אף אחד משחקני הרכש לא פוגע"

7.11.2011 / 9:50

שחקנים במכבי חיפה מגיבים על המתיחות בין אלישע לוי לעידן ורד. דיווח ביוון: הירוקים רוצים את קשר אריס, ריקרדו פאטי

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: אמיר קוטיגרו

ככל שהעונה מתקדמת, ההערכות של שחקני מכבי חיפה בנוגע לתואר האליפות הופכות להיות פסימיות יותר. אמש, לאחר שהקבוצה התרחקה שבע נקודות מהפועל תל אביב ונותרה במקום השביעי, שחקני הקבוצה דיברו שוב על חוסר היציבות המאפיין את הקבוצה ועל הלחץ מצד חלק מהשחקנים, שמקרין לשאר מערכי הקבוצה. ההתפרצות של אלישע לוי בסיום המשחק על עידן ורד גררה תגובות מצד שחקנים בכירים בקבוצה.

כזכור, לוי נכנס לחדר ההלבשה וצעק על עידן ורד לעיני מספר שחקנים: "אתה לא נותן מעצמך 100 אחוז". ורד בחר שלא להגיב, ושחקנים בקבוצה העריכו שהדבר אינו מוסיף לביטחונו העצמי, לאחר שיצא מהמשחק בבוקרשט בשלב מוקדם ולא קיבל אתמול את חולצת ההרכב. הבוקר אמר אחד מהם: "לא ברור למה נטפלים דווקא ל-ורד, כשאף אחד משחקני הרכש לא פוגע. מדברים עליו כאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל הישראלי. יש לו הרבה מה לתרום, חבל שמורידים לו את הביטחון". גורם בחיפה אמר אתמול: "שחקן כדורגל ברמה הזאת צריך לדעת לקבל ביקורת".

דווקא הבלם יוריצה בוליאט, שכזכור נכנס אתמול לחדר ההלבשה וביקש סליחה מהשחקנים לאחר השער העצמי שכבש, זכה להערכה רבה. "הוא שחקן זר אבל רואים שאכפת לו מהקבוצה. היינו מצפים להתנהגות כזאת גם משחקנים אחרים", רמזו במועדון. שחקנים בקבוצה ניגשו אמש לבוליאט ואמרו לו: "אנחנו קבוצה אחת, אין לך על מה להצטער".

לגבי מאבק האליפות אמרו שחקנים בקבוצה: "יהיה קשה, כי יש כאן המון לחץ. אחרי הפסדים תמיד מדברים על איבוד האליפות, אבל הפעם כל ביקורת שתכתבו מוצדקת. אם לא הכרענו את המשחק במחצית הראשונה, כנראה שאנחנו לא מספיק טובים. ההבדל מהעונה שעברה הוא שאפשר להתבסס פחות על הברקות אישיות". החלוץ מוחמד גדיר שוב לא שותף אתמול ואם המצב יימשך, לא בטוח שירצה להמשיך לשחק בקבוצה בינואר. בקרוב צפויה שיחה בינו לבין אלישע לוי בעניין.

שחקן נוסף שלא נראה מרוצה אתמול הוא השוער ניר דוידוביץ', שבשעות הצהריים קיבל הודעה מאלישע לוי שלא יפתח במשחק. דוידוביץ' הופתע מאוד מההחלטה ובחר שלא להגיב על כך. בחיפה היו מרוצים מאוד מההופעה של בויאן שראנוב אתמול. לגבי הקריאות נגד אלישע לוי, נאמר אתמול: "אפשר להבין את הכעס של הקהל, אבל אלישע סיים עם המאזן הטוב ביותר שלוש שנים ברציפות, אי אפשר לצפות ממנו ליותר. לכל מאמן יש תקופות פחות טובות".

בתקשורת היוונית דווח הבוקר שהירוקים מעוניינים בשחקן אריס סלוניקי ריקרדו פאטי. הקשר האחורי הצרפתי, 25, שיחק בעבר גם ברומא, לברקוזן ונאנט, ובקיץ שעבר נבחן בבלקבורן האנגלית. לאחרונה הוא קיבל זימון לנבחרת סנגל.

צפו במכבי חיפה מאכזבת ומתאכזבת עם 1:1 נגד בני יהודה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully