וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ היום האולימפי יתקיים ביום שישי ברמת גן

6.11.2011 / 13:50

הוועד האולימפי נתן את חסותו למירוץ הספארי שיכלול מקצים של 8 ו-2 קילומטרים. בין המשתתפים: אברבוך ויעל ארד

במשרדי הוועד האולימפי נערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים יוצאת דופן כשהוועד האולימפי הישראלי נתן את חסותו למירוץ הספארי ברמת גן, שיהפוך למעשה למירוץ היום האולימפי. הרעיון שעומד מאחורי זה הוא יום קבוע בשנה שבו הוועד האולימפי הבינלאומי מציין מירוצים בכל מדינה בעולם. רמת גן הצטרפה לחגיגה ותארח את המירוץ, שהמקצה הארוך שלו יהיה לשמונה קילומטרים, והמקצה העממי יהיה לשני קילומטרים.

הוועד האולימפי הישראלי עודד ספורטאי עבר והווה אולימפיים להשתתף במירוץ, כאשר המבוגרים שבהם יעשו זאת עם הילדים והנכדים שלהם. אלכס אברבוך ירוץ עם בתו באמצעית דיאנה, ושתי אורחות נוספות במסיבת העיתונאים שהודיעו כי ירוצו עם דורות ההמשך היו המדליסטית האולימפית יעל ארד. כדורסלנית העבר והקופצת לרוחק תמר מיטל-שומאכר (השתתפה בהלסינקי 1952) ואתלטית העבר מרים סידרנסקי (השתתפה בטוקיו 1964). מבין ספורטאי ההווה הבטיחו את השתתפותם אירנה ואולגה לנסקי, כמו גם גזאצ'ו יוסף.

המירוץ ל-8 קילומטרים יוזנק ביום שישי הקרוב (11 לנובמבר) בשעה 9:15 מאיזור הפארק הלאומי ברמת גן, ויכלול בין השאר גם את שטח הספארי ושכונת רמת-חן. המנצח במירוץ יזכה בפרס כספי של 2,500 שקלים ומהמארגנים נמסר כי שני אתלטים מאתיופיה ואחד מגאנה יגיעו כדי להשתתף.

אתר מירוץ הספארי ברמת גן

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully