וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: 4 מדליות ללוחמים הישראלים בקרואטיה

6.11.2011 / 14:00

בת אל גטרר חזרה להתחרות וזכתה בארד אחרי שעברה שלושה סיבובים. מדליות ארד גם ללירן מלאכי, סהר בלו ואדי סארבסנקו

נבחרת ישראל בטאקוואנדו זכתה בארבע מדליות באליפות קרואטיה הפתוחה שתסתיים היום (ראשון). מדובר בתחרות גדולה ואיכותית מדרג A, בה משתתפים כ-1,200 ספורטאים שלחלקם זו הכנה לקראת המשחקים האולימפיים או תחרות קריטריון לקראת תחרות המיונים לאולימפיאדה שתתקיים בינואר ברוסיה.

בת אל גטרר שחזרה להתחרות לאחר פציעה שמנעה ממנה את ההשתתפות באליפות הבינלאומית שהתקיימה בישראל לאחרונה, זכתה במדליית הארד במשקל עד 57 ק"ג לאחר שעברה שלושה סיבובים ונוצחה רק בחצי הגמר על ידי האוקראינית יוליה פודוליאן. בארד זכה גם לירן מלאכי שניצח שלושה יריבים ונעצר בחצי הגמר במשקל עד 58 ק"ג על ידי הקרואטי סטיפה, שגבר ברבע הגמר על רון אטיאס בן ה-17 שהסתפק במקום החמישי המכובד. שותפו של מלאכי על הפודיום היה האירני סעיד אמירי.

סהר בלו עבר גם הוא שלושה סיבובים לפני שנוצח בחצי הגמר על ידי הסרבי גלדוביץ' שזכה בזהב. בלו חלק את מדליית הארד במשקל עד 54 ק"ג עם אדי סארבנסקו הצעיר, שנעצר גם כן רק בחצי הגמר. אדם סגיר ניצח גם כן שלושה קרבות אבל הסתפק במקום החמישי

מאמן נבחרת ישראל יחיעם שרעבי סיכם:"התחרות הייתה ברמה גבוהה עם ספורטאים מ-25 מדינות. הספורטאים שלנו הפגינו רמה טובה בהתחשב בשלב הזה של ההכנות כשהמטרה המוצהרת היא להכין אותם לחודש ינואר לתחרות הקדם אולימפית".

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully