וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "פתיחת העונה נתנה אוויר, אבל האוויר נגמר"

6.11.2011 / 13:13

יובל נעים ובית"ר מתכוננים למכבי ת"א (ב', 20:50, ערוץ 1) כשהם בעיצומו של משבר קשה. מויאל ובן שושן צפויים לפתוח

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת משחק הליגה מחר נגד סגנית המוליכה מכבי תל אביב (20:50, ערוץ 1 ו-511 HD). בית"ר מגיעה למשחק בפורמה רעה במיוחד, אחרי ארבעה הפסדים ותיקו אחד בחמשת המחזורים האחרונים, אבל במועדון יודעים שניצחון מפתיע באצטדיון רמת גן (בלומפילד עובר שזרוע) לא רק יעניק לקבוצה שלוש נקודות, אלא גם ייתן לה דחיפה מוראלית חשובה.

"שחקו פשוט, כמו ששיחקתם במחזורים הראשונים", אמר המאמן יובל נעים לשחקנים היום, "הנקודות מפתיחת העונה נתנו אוויר, אבל האוויר הזה נגמר. אני רוצה שתשחקו כמו גברים. אם תשמעו להוראות טקטיות ותבואו רעבים, אפשר לנצח את המשחק. תבואו עם אותו רעב שבאתם איתו למשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. אם תעשו את זה נוכל לצאת עם תוצאה יפה".

נעים גם התייחס ליריבה כשאמר: "ראיתי את מכבי תל אביב העונה. היא קבוצה טובה, אבל אם נעשה את העבודה שלנו עם התלהבות וניידות כמו בפתיחת העונה, אין לנו מה להירתע מהם ונוכל להוציא נקודות".

בנוגע לתמונת ההרכב: נעים עדיין מתלבט לגבי מרכז ההגנה. אנדריי פילאבסקי בטוח בהרכב. מיגל פורטיז'ו ומתן בראשי תורגלו לסירוגין בימים האחרונים לצד האוקראיני, כשהיום הארגנטינאי היה זה שקיבל את חולצת ההרכב. תומר בן יוסף מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות ומי שזומן לראשונה לסגל הוא טל משעלי. השוער המחליף אוהד סיידוף יפתח בין הקורות אחרי פציעתו של אריאל הרוש. קובי מויאל ועמית בן שושן כשירים וצפויים לפתוח.

בבית"ר הביעו תרעומת על כך שהנהלת מכבי תל אביב החליטה להושיב את אוהדי הקבוצה ביציעים 13-16. "יכולים לתת לאוהדים שלנו גם את יציעים 11-12", אמרו בבית"ר, "גם אנחנו לא נתחשב באוהדים של מכבי תל אביב כשהם יגיעו לטדי וניתן להם את היציע הצפון מערבי בלבד".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "על פי הערכות מוקדמות שביצענו עם המשטרה הצפי הוא שיגיעו כ-13 עד 14 אלף אוהדי מכבי למשחק. המנויים שלנו יושבים ביציעים 1-4. בשלב זה ועל פי הוראת המשטרה, יציעים 10-11 יפתחו עבור אוהדי מכבי במידה ויאזלו הכרטיסים ליציע המערבי. בכל מקרה היקצנו את יציעים 13-16 לאוהדי בית"ר והשארנו את יציע 12 כמחיצה בין מחנות האוהדים, למקרה ונצטרך לפתוח את יציעים 10-11 עבור אוהדי מכבי".

המנהל הלוגיסטי מאיר הרוש, ואחיו שלום עליכם החליטו לשרוף "פשוח ובכור" נגד עין הרע שקיבלו מאחד הרבנים בצפון הארץ כל זאת בניסיון לעזור לבית"ר ירושלים לצאת מהמצב בו נמצאת הקבוצה "להזיק זה לא יכול, פעם בטדי עשינו את אותו הטקס וזה עזר, הלוואי שגם הפעם", אמרו האחים הרוש.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully