וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: "כך נראית קבוצה שלא עושה תדרוך טקטי"

6.11.2011 / 9:22

שחקני ב"ש תוקפים: "המאמן לא ערך אסיפה. גביש צריך לשחק. קבוצה בפירוק עשתה לנו בית ספר". גיא לוי דורש חיזוק

בהפועל באר שבע עדיין מנסים לאחות את השברים שנגרמו בעקבות ההפסד אמש (שבת) להפועל פתח תקוה (2:0). המאמן גיא לוי לא דיבר אתמול עם השחקנים וחלקם תקפו בסיום את ההתנהלות לפני המשחק, לאחר שהמאמן החליט לבטל את האסיפות (במועדון העריכו כי מדובר בניסיון לבטל הדלפות) ולא ערך תדרוך טקטי בוידאו. "כך נראית קבוצה שלא עושה הכנה רצינית לפני משחק", אמר אחד מהם. "לא הייתה אסיפה, לא תדרוך טקטי. לא ידענו לקראת מה אנחנו באים. בקבוצה מקצוענית אסור שיקרו דברים כאלה".

שחקן אחר אמר: "יש להפועל באר שבע הרכב מבוקש, וכל עוד לא ישחקו בהרכב הזה נמשיך להפסיד. גיא אמר שהוא ירוץ עם אותו הרכב חודש ברציפות גם אם נפסיד, וזה לא קרה. ראיתם לבד איך הקבוצה נראתה אתמול, איך הגענו למצב שקבוצה שנמצאת בפירוק ומעלה שחקנים מהנוער כדי שיהיה לה סגל עושה לנו בית ספר 90 דקות? חייבים זעזוע".

הבלם עודד גביש עזב בזעם את המגרש והיה הראשון שיצא מחדר ההלבשה. בקבוצה ישנה אכזה מוויליאם סוארס, שלא יעזוב בינתיים. גם מוטי מלכה, אותו ביקר לוי בסיום בראיונות לתקשורת, עזב מוקדם. "כשגיא הוציא אותו במחצית היינו בהלם. היינו בטוחים שהוא מכניס את גביש במקום אחד הבלמים שלא נראו טוב או מכניס חלוץ. עד עכשיו לא הבנו למה בפיגור הוא הכניס קשר אחורי והוציא שחקן כנף", אמר שחקן בקבוצה.

החלוץ יוסף אבו לאבן אמר הבוקר: "אני לא מוצא בעיה נקודתית, יכול להיות שהקבוצה לא מתחברת. ברור שרצינו לנצח אבל חסר לנו עוד כמה דברים כדי לעשות שינוי. אני מאמין שנישאר בליגה".

לוי עצמו זוכה לגיבוי רחב מהמערכת ומתכוון לדרוש מאלונה ברקת חיזוק בחודש ינואר. החלוץ קולינס ג'ון לא יגיע אבל המאמן ינסה לצרף חלוץ זר ושחקן נוסף בעמדה אחרת. "גיא מאמן מספיק טוב ומנוסה כדי להוציא את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה", אמרו במועדון. השחקנים זכו היום לחופש ומחר בבוקר יחזרו להתאמן.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully