וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "ברור שההרגשה עכשיו היא של סוף העולם"

5.11.2011 / 21:28

למרות האכזבה הגדולה וההפסד השלישי ברציפות, מאמן באר שבע לא מאבד תקווה: "לא אזוז מהמטרה - אפשר להישאר"

גיא לוי הגיע לקדנציה השנייה בהפועל באר שבע עם הרבה כוונות טובות, אבל עד כה הוא מגלה כי החיים בבירת הנגב לא פשוטים כלל וכלל. אחרי שצבר רק נקודה אחת מאז מונה למאמן, לוי חווה הערב (שבת) הפסד שלישי ברציפות, הפעם 2:0 באצטדיון רמת גן לנועלת הטבלה הפועל פתח תקוה, שמצידה יצאה מהמינוס ונמצאת עם שתי נקודות, רק שתיים פחות מבאר שבע הלפני אחרונה. מצבם של האדומים מסובך מתמיד, עם מאזן מחפיר של תשעה הפסדים ב-11 מחזורים.

יוסי שבחון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אכזבה עצומה. יוסי שבחון/ברני ארדוב

"אני לא מיואש בכלל, אנחנו פשוט סופגים שערים שהם לא מתאימים", הבהיר גיא לוי בסיום. "אני מניח שיספידו אותנו, אבל אני לא חושב שאיבדנו את הסיכוי להישאר בליגה. אני מלא אמונה שנצא מזה, למרות שהקבוצה נבנתה בצורה לא נכונה. היא לא מאוזנת ואין ספק שנצטרך להתחזק. באר שבע עדיין לא הצליחה ליצור רצף, אבל אני לא אזוז מהמטרה שלי שהיא להישאר ליגה. עוד אשיג אותה. המצב כרגע זה סימפטום של קבוצה שלא מנצחת".

עוד אמר המאמן: "כל הרכב שניסינו לא הסתדר. צריך לחשוב עוד קצת, לא להרפות ובסוף זה יצליח. פתח תקוה עדיין מתחתינו ועדיין מאמינה בסיכוי שלה, אז למה שאנחנו לא נאמין? הקבוצה הזאת לא נבנתה להיות בתחתית, וצריך להבין את זה. נצטרך למצוא את השחקנים המרכזיים שיהיו עוגן ויזיזו את הקבוצה במרכז המגרש. ברור לי שעכשיו ההרגשה היא של סוף העולם, אני מבין את זה".

הפועל באר שבע הפסידה 2:0 להפועל פתח תקוה

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully