וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: רמת השרון והפועל עכו נפרדו ב-1:1

5.11.2011 / 20:51

סלליך (33) העלה את האורחים ליתרון, תומר סוויסה השווה עם השמיני שלו העונה (51). אלי כהן: "מאוכזב מהנקודה ומהדרך"

הרבה ביקורות נמתחות לאחרונה על הכדורגל הישראלי, על הרמה בליגת העל, על איכות השחקנים. אבל העונה הנוכחית, כמו זו הקודמת, מוכיחה שיש גם כמה שחקנים שכדאי לבוא לראות אותם ושניים כאלו הם סנטהיאו סלליך מהפועל עכו ותומר סוויסה מעירוני רמת השרון. השניים הללו כבשו היום במשחק בין הקבוצות שלהם שהסתיים ב-1:1, ולמרות שגם רמת השרון וגם עכו רצו שלוש נקודות שהיו מקדמות אותן בטבלה, הן הסתפקו בנקודה.

סלליך כבש ראשון בדקה ה-33 במה שהיה השער החמישי שלו העונה, אבל סוויסה שבעצמו נמצא בתקופה פנטסטית, השווה בדקה ה-51 עם השמיני שלו העונה. בסיום 1:1 שאולי קצת מאכזב מבחינת שתי הקבוצות שראו במשחק הזה פוטנציאל לניצחון, אבל עכו עלתה זמנית למקום הרביעי, רמת השרון טיפסה למקום השביעי ושתיהן חותמות על מצב זהה גם בסיום העונה.

מנכ"ל רמת השרון מנחם קורצקי, שהחליף גם היום את מומי זפרן על הקווים, אמר בסיום: “אני די מרוצה מהתוצאה בהתחשב בדרך בה המשחק התפתח, כי עכו הובילו ואנחנו לא התפרקנו, הצלחנו להשוות וכמעט לעקוץ אותם בעוד שער ניצחון. בסך הכל אני מרוצה ממה שהיה ואנחנו ננסה לשמור על התקופה הטובה הזאת". בנוגע לתפקידו החדש הוסיף קורצקי: "מה שיבקשו ממני ומה שיצטרכו ממני, אעשה למען המועדון. המצב לא כל כך נעים כי אני רוצה שמומי יחזור ואם יקרה יום אחד שאגיע לעמדת המאמן, זה יהיה בנסיבות אחרות. יש לי עוד הרבה מה ללמוד לעשות ואני לא צריך למהר. יום אחד יגיע המזל שלי ואני אקבל קבוצה".

מאמן הפועל עכו אלי כהן: “למרות שהובלנו, החצי הראשון שלנו לא היה טוב. במחצית השניה היינו יותר טובים. אחרי שני ניצחונות במחזורים האחרונים ציפיתי שהקבוצה תיראה יותר טוב יותר. בסך הכל אני אני מאוכזב מהנקודה, אבל עוד יותר מהדרך שהשגנו אותה".

עירוני רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, יניב לביא, עשהאל בן שבת, דין יצחק (אבי סופר, 40), משה אבוטבול, יוסי אופיר, גל בראל (אוסקר גררו, 65), אלן מסודי, תומר סוויסה, אורן ניסים (בן מלכה, 76).

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, יובל שבתאי, אלכסנדר דוידוב, עבד מורג'אן, סינטאיהו סלליך (גיא דיין, 75), ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully