וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה: רוצים את הראשון

4.11.2011 / 16:03

ניצחון למארחת והיא תופסת את ראש הטבלה. שלומי אזולאי פצוע ולא ישחק. לחמן מחפש נקודות ראשונות, לא תירגל הרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* עד המחזור התשיעי כבשה קרית שמונה שבעה שערים ובשני המשחקים האחרונים היא כמעט הכפילה את הכמות וכבשה שישה נוספים. על החתומים: ברק בדש, שמעון אבוחצירא ושלומי אזולאי, שלא ישחק מול מכבי פתח תקוה.

* קרית שמונה שיחקה העונה ארבעה משחקי ליגה במגרשה בהם השיגה רק חמש נקודות. הניצחון היחיד היה במשחק האחרון מול מכבי תל אביב. האם בשבת תשפר הקבוצה את המאזן הביתי?

* הקריה מגיעה למשחק לאחר ארבעה ניצחונות ליגה רצופים וחמישה משחקים רצופים ללא ספיגה.

*הלוזונים רשמו ניצחון אחד בחמשת משחקי החוץ שלהם בקריית שמונה. זה קרה במאי 2009.

*למרות זאת, פתח תקוה לא הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים בקריה.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

בקבוצה מקווים להמשיך במסלול הניצחונות בידיעה ששלוש נקודות יעלו אותם לפחות באופן זמני למקום הראשון בטבלה. במועדון מקווים שמזג האוויר הגשום ייטיב איתם ושהממטרים הכבדים ייפסקו לפחות בשעות שלפני המשחק. אמש בעקבות הגשמים העזים, המגרש הוצף. נכון לעכשיו, המשטח במצב תקין.

המאמן רן בן שמעון מתכנן שינוי אחד בהרכב, כאשר שלומי אזולאי ייעדר בשל מתיחה ואת מקומו יתפוס וויליאם נג'ובו. כל שאר השחקנים ששיחקו ב-0:3 על באר שבע ימשיכו לקבל את הקרדיט, כמו גם הקפטן אדריאן רוצ'ט. השוער דני עמוס וחוליית ההגנה שספגה את כמות השערים הנמוכה בליגה בצוותא עם הפועל תל אביב ומונה את סלאח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ' ואלעד גבאי מחפשת לשמור שוב על שער נקי.

מכבי פתח תקוה:

אייל לחמן בנה לא מעט בשבועיים האחרונים על חזרה של עומר גולן מההרחקה לשלושה משחקים, אבל אז הגיעה הפציעה ושיבשה למאמן את תכנית המשחק. לחמן לא תרגל היום הרכב ולא ערך אסיפה (ישוחח עם השחקנים רק לפני המשחק), אך נראה כי סבסטיאן סנסוני או מרואן קבהא יפתחו ב-11, כשג'סטיס וומפור שמאכזב לאחרונה יקבל הזדמנות להוכיח שהרקורד שלו, בגללו הגיע לארץ, מצדיק את ההשקעה.

מריו צארביץ' ימתין כנראה על הספסל וייתכן מאוד שדרור דגו הצעיר יקבל את המפתחות ויפתח מאחורי החלוצים, טל בן חיים וויקטור מרעי, כשדני פרדה צפוי לפתוח לצדו בקישור. גם בשבוע שעבר נראה היה שלחמן ישחק עם שלושה בלמים, אבל בסופו של דבר הוא צפוי לפתוח עם שניים - שי מימון וכנראה ניצן דמארי. אסי משיח צפוי להחליף את אורי אוזן הפצוע. שחקן בקבוצה אמר לפני המשחק: "מאז שלחמן הגיע אנחנו עומדים טוב, הגיע הזמן שניקח גם נקודות".

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: וויליאם נג'ובו

הקשר הזמבי סבל במחזורים האחרונים מחוסר מזל ונעדר בגלל פציעות והרחקה. בשבת יש לו הזדמנות מצוינת להוכיח לבן שמעון עד כמה הוא יכול לתרום לקבוצה כאשר יעלה בהרכב במקומו של אזולאי הפצוע. תפקידו של נג'ובו יהיה לתת משחק מצוין ולגרום כאב ראש למאמן לקראת המחזור הבא, בו אזולאי מתוכנן לשוב. האם הוא יצליח במשימה?

מכבי פתח תקוה: דרור דגו

השחקנים הצעירים של מכבי פתח תקוה הם הכוח המניע של המועדון מאז הגעתו של עמוס לוזון. במועדון כבר מכינים תשתית כדי שבשנים הבאות יוכלו לייצר שחקנים שיניבו להם חלק יחסי גבוה מתוך סך ההשקעה. אחרי עומר דמארי היה זה בן חיים, ואחרי שזה יעזוב (אוקראינה וגרמניה בתמונה) הם יצטרכו למצוא את הכוכב התורן הבא. דגו, ילד נמרץ שעשה חיל בקבוצת הנוער, הוא אחד מאותם מועמדים להיות הכוכב הבא. אם זה לא יקרה, לוזון ימשיך לנסות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', רביד גזל, בריאן חרסיסיץ', אדריאן רוצ'ט, וויליאם נג'ובו, ברק בדש, שמעון אבוחצירא.

מכבי חיפה: לירן שטראובר; אסי משיח (חגי גולדנברג), ניצן דמארי, שי מימון, טל מעבי; סבסטיאן סנסוני (מרואן קבהא), ג'סטיס וומפור, דרור דגו, דני פרדה (ציון צמח); טל בן חיים, ויקטור מרעי.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully