וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - הפועל עכו: מי תישאר חמה אחרי המבול?

4.11.2011 / 15:06

שתיים מהקבוצות הלוהטות של הליגה ינסו להמשיך במומנטום אחת על חשבון השניה. קורצקי שוב יעמוד על הקווים (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בשלושת המחזורים האחרונים כבשה עכו שבעה שערים ורמת השרון קרובה אליה עם שישה. השתיים ספגו במחזורים הללו שלושה שערים כל אחת.

* עכו ניצחה שניים מארבעת משחקי החוץ שלה בליגה עם שבעה שערי זכות. לרמת השרון שני ניצחונות ושני הפסדים בבית.

* רמה"ש מגיעה למשחק נגד עכו לאחר שלושה ניצחונות רצופים- על מכבי פ"ת, בני יהודה ובית"ר ירושלים.

* אותם הדברים תקפים גם לגבי מנחם קורצקי, מנהל הקבוצה שהחליף את מומי זפרן בעמדת המאמן עד לכשיחלים.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון היו השבוע במצב רוח מרומם לאחר הניצחון השלישי ברציפות נגד בית"ר ירושלים ברמת גן. המשחק נגד בית"ר השלים עבור רמה"ש שלושה משחקים בשבוע כולל 120 דקות בגביע הטוטו עם שני מורחקים ושני פצועים וברמה"ש עברו אותו בהצלחה, כשמחר פוגשת הקבוצה את הפועל עכו לקרב שיכול להרים אותה עוד שלב קדימה. בעולה החדשה אמרו לקראת המשחק: "חייבים לנצל את המומנטום הזה. אמנם אין לנו בית ואנחנו בוינטר אבל עוד שניים-שלושה נצחונות רצופים נגמור עם התחתית ונוכל אולי להסתכל על מרכז טבלה ומעלה".

מנחם קורצקי שימשיך על הקוים עד לחזרתו של מומי זפרן צפוי להמשיך עם אותו ההרכב שפתח במשחק מול בית"ר כשהשינוי המרכזי הוא היעדרותו הצפויה של עמיר נוסבאום המורחק ושילובו של סמי אליקים במקומו כמגן שמאלי. מעבר לכך, אורן ניסים צפוי להמשיך ולפתוח בחוד ההתקפה כשעדיין ישנה אפשרות כי אוסקר גררו יפתח בהרכב על חשבון אחד הקשרים אך רק מחר יחליט קורצקי סופית בעניין. ברוך דגו שהיה פצוע בחודש האחרון צפוי לחזור לסגל הקבוצה.

הפועל עכו:

אחרי הניצחון על בני סכנין, בקבוצה מקווים לא רק לשוב עם שלוש הנקודות אלא בעיקר להמשיך להציג את אותה יכולת טובה. כזכור, מאמן הקבוצה אלי כהן הגדיר את הניצחון על סכנין "המשחק הכי טוב של עכו בתקופתי". כהן צפוי להמשיך לתת את הקרדיט לאותם 11, כאשר יובל שבתאי ועבד מורג'אן שמקבלים הרבה מחמאות לאחרונה על יכולתם ימשיכו בקישור בעוד שנבוישה מרינוקוביץ' ימתין להזדמנות מהספסל. משה מישאלוב שמחלים ממתיחה חזקה לא ייכלל בסגל הקבוצה בפעם השלישית ברציפות. זאת במטרה לא לפגוע בהחלמתו ולהכשירו למשחק הביתי מול מכבי תל אביב לאחר הפגרה. השלישייה הקדמית - ניקולאס פלצ'וק, סינטאיהו סלליך וסטפן שצ'פוביץ' - תמשיך בהרכב. השלושה סיפקו ארבעה שערים ושלושה בישולים בשני המחזורים האחרונים.

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: יוסי אופיר

העולה החדשה תצטרך להתחיל ולהתמודד עם ההצלחה היחסית ורף הציפיות ממנה, והקשר הוותיק אמור להיות השחקן המנוסה שיגרום לכך.

הפועל עכו: יובל שבתאי

הקשר הצעיר שתפס את מקומו של מישאלוב הפצוע מציג לאחרונה יכולת טובה, שמזכה אותו בשבחים מדי שבוע. לאחר הפגרה צפוי מישאלוב לשוב להרכב ורק המשך יכולת טובה מצידו של שבתאי תגרום למאמנו להשאיר אותו בתמונת ההרכב גם בהמשך ולהוריד שחקן אחר לספסל. מי ישלם את המחיר? את זה נגלה בהתאם ליכולת שיציג שבתאי.

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, יניב לביא, עשהאל בן שבת, סמי אליקים, משה אבוטבול, יוסי אופיר, גל בראל, אלן מסודי, תומר סוויסה, אורן ניסים.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, יובל שבתאי, אלכסנדר דוידוב, עבד מורג'אן, סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully