וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה, באר שבע, או בית"ר: אנחנו יודעים מי תרד

לכבוד צמד המשחקים בין 4 האחרונות ועל רקע קריסת בית"ר, ביקשנו משלושה מומחי תחתית לדרג ולנתח את 5 המועמדות לנשור ליגה

סתיו אלימלך מבקר את אבי כהן בבית החולים איכילוב. קובי אליהו
אז האדומים מכרמל יחזרו ללאומית? סתיו אלימלך חושב שכן/קובי אליהו

סתיו אלימלך: "הפועל חיפה לא נבנתה להתמודדות בתחתית"

5. הפועל באר שבע: "אני בטוח שהקבוצה תישאר בליגה והסיבה היא אחת - אלונה ברקת. מכל הקבוצות בתחתית יש לבאר שבע את התנהלות הכי טובה והבעלים הכי טובים שבמו ידיה החזירה את הקבוצה חזק לתודעה הארצית. בגלל הדרך והמחשבה שאלונה הנחילה לקבוצה, אפשר להיות אופטימיים והקבוצה תתחזק בשחקנים הנכונים בינואר. עדיין לא מרגישים שינוי תחת גיא לוי, אבל גם זה יקרה בקרוב".

4. הפועל פתח תקוה: "זה אומנם ישמע מפתיע מאוד, אבל לדעתי פתח תקוה תישאר בליגה, אך ורק בזכות גילי לנדאו. יש לו דרך, אורך רוח והוא יודע להעמיד קבוצה ולהכין אותה מנטלית. אסור לשכוח שהפועל פתח תקוה הוציאה יותר נקודות מחיפה ומבאר שבע, ועם עוד שני שחקני רכש טובים היא תצליח להישאר".

3. בית"ר ירושלים: "קשה לחשוב על ליגת העל ללא בית"ר ירושלים, זו פשוט לא תהיה אותה ליגה. אבל לבית"ר יש המון בעיות בסגל וההתנהלות מסביב למועדון לא טובה. בית"ר חייבת להפנים שהיא הולכת להתמודד עם הבעיות האלה עד סוף העונה וזה לא הולך להסתיים ביום אחד. הסגל הקיים לא מספיק, אבל אני מאמין שבינואר יצוץ כסף מגורם כלשהו שיעזור לבית"ר להביא את השחקנים שישאירו אותה בליגה. אם לא, בית"ר תלחם עד הסוף בכדי לא לרדת".

2. הפועל חיפה: "הצרות בקבוצה הן לא רק עם ערן לוי כמו שמנסים לצייר זאת. בהפועל חיפה יש סגל שחקנים לא מספק שמזכיר את הפועל פתח תקוה. זו קבוצה בינונית שצריכה למצוא את האקסטרה שלה בכדי להישאר בליגת העל. גם חילופי מאמנים לא יעזרו במקרה הזה. הבעיה הגדולה היא שיש שם מסגרת תקציבית מאוד קשוחה שיואב כץ מכתיב, והפועל חיפה לא בנתה את עצמה להתמודדות בתחתית. קשה לי לראות שינוי של ממש בינואר שיוציא את הקבוצה הזאת מהבוץ".

1. הפועל ראשון לציון: "קבוצה לא לגמרי רעה, שחקנים נחמדים מאוד, צעירים, אבל בלי הרבה ניסיון לקראת מה שמצפה לה במאני טיים של התחתית. אני לא רואה שם שחקנים שמבחינה מנטלית יכולים להתמודד עם מאבקים נגד הירידה. ברגע שהיא תכנס לסחרור שלילי עוד יותר גדול, שרשרת הפסדים רק תגבר כי אין בראשל"צ אנשים שיוציאו את הקבוצה מהמצב".

* הערה: למרות שרמת השרון נראת הכי טוב מבין הקבוצות האלה, היא ומכבי פתח תקווה יצטרפו למאבקי התחתית מתישהו בהמשך העונה.

שוער הפועל ראשון לציון מאיר כהן. ברני ארדוב
בלי כסף, בלי סגל ולא מספיק מכוער. מאיר כהן מהמר על הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

מאיר כהן: "הפועל פתח תקוה חייבת לשחק מכוער"

5. בית"ר ירושלים: "אני לא רואה סרט שבית"ר יורדת. יש לה קהל גדול ויש אנשים שיביאו בסופו של דבר כסף למועדון. אני מוציא לגמרי את בית"ר מאזור הסכנה בגלל טדי והביתיות החזקה שיש לה . אני מכיר טוב את יובל נעים והוא יוציא מהקבוצה הזאת את המקסימום, גם אם הם לא יתחזקו. הבית והקהל שווים הרבה מאוד נקודות, מה שאין לאף קבוצה שתתחרה איתם בתחתית".

4. הפועל באר שבע: "באר שבע מבוססת על שחקנים צעירים ומקומיים שהוחתמו לטווח ארוך. היא מנוהלת בצורה רצינית וטובה וגם אם השחקנים האלה לא יספקו את הסחורה, אלונה ברקת תחזק את הקבוצה בכדי שהיא תישאר בליגת העל. היא לא תתן לקבוצה לרדת כי אחרי כל השקעה שלה היא לא יכולה להרשות זאת לעצמה. ברגעי האמת, באר תגלה שהקהל שלה והבעלים הם היתרונות על שאר קבוצות התחתית".

3. הפועל חיפה: "זו קבוצה צעירה שהתחילה גרוע את הליגה ואני לא רואה אותה מתאוששת מהפתיחה הרעה. יש שם יותר מידי מריבות וחדר הלבשה מאוד טעון שזה מתכון לכישלון, במיוחד כשצריך גיבוש במאבקי תחתית. קשה לי לראות את הפועל חיפה נשארת בליגה כי כץ לא ישקיע הרבה כסף והיא צריכה חיזוק במספר מקומות. הפועל חיפה מראה לנו שגם צעירים יכולים להיות שבעים ואין מי שילחם על הדשא".

2. הפועל פתח תקוה: "זו קבוצה בלי כסף עם סגל דל מאוד. לכן, קשה לי לראות אותה שורדת את הפחתת תשע הנקודות מתחילת העונה. יש לה שחקנים עם ניסיון מתאים כמו יניב לוזון וגיא צרפתי, אבל חסרים להם המון שחקנים משלימים ויש צעירים שלא מבינים מה זה תחתית. אבל הבעיה המרכזית שלה, אחרי 20 של ניסיון במאבקי תחתית, היא סגנון המשחק. הפועל פתח תקווה חייבת לשחק מכוער בכדי לקחת נקודות והיא לא עושה את זה".

1. הפועל ראשון לציון: "לטעמי, היורדת הוודאית. אם היא לא תתחזק בלפחות ארבעה שחקנים, אין לה סיכוי בכלל. יש בראשל"צ שחקנים מאוד צעירים ומוכשרים, אבל הם לא יודעים מה זה מאבקי תחתית ומה זה להילחם במגרש. ראיתי את המשחקים שלה והיריבות מגיעות יותר מדי בקלות מול השוער. צריך להיות שינוי דרסטי כדי שהיא תישאר בליגה".

שייע פייגנבוים נישא על כתפי אוהדי בני יהודה אחרי ההישארות בליגה. ברני ארדוב
חייבת לשנות גישה מהר מאוד, אחרת הקדנציה שלה בליגת העל תהיה קצרה. שייע פייגנבוים מזהיר את ראשון לציון/ברני ארדוב

שייע פייגנבוים: "לבית"ר חומר שחקנים מצוין"

5. בית"ר ירושלים: "לטעמי, זו קבוצה שצריכה לגמור במקום התשיעי. יש לה חומר שחקנים מצוין והעובדה שהיא חוזרת לטדי עם הקהל הנפלא שלה רק תוסיף לה במשחקי הבית. נכון לעכשיו, הסגל שלה מספיק טוב כדי להישאר בליגה, אבל היא תצטרך לצרף עוד מספר שחקנים בינואר. ארקדי גאידמק יבין בסופו של דבר שהוא לא יכול להחזיק את הקבוצה וימכור אותה לגומא אגייאר, וכך תשיג את הכסף לחיזוק".

4. הפועל חיפה: "קבוצה עם הרבה מאוד פוטנציאל, המיקום שלה נראה לי זמני. לעומת היריבות שנמצאות בתחתית, יש לה סגל טוב ואני חושב שעם הזמן היא תשתפר. כמובן שהיא צריכה עוד שחקן חיזוק אחד או שניים בינואר, אבל באופן כללי הסגל טוב ובריא ויש להם את החומר המתאים כדי להילחם. עם זאת, הצעירים חייבים לקחת עליהם יותר".

3. הפועל באר שבע: "הקבוצה נראית רע והיא לא מחוברת על המגרש. כדי לשרוד, באר שבע חייבת שינוי אמיתי. היתרון של באר שבע זו אלונה ברקת, שיותר מכל בעלים אחר מסוגלת להכניס את היד עמוק לכיס בינואר ולהביא את הפתרונות שיתנו לבאר שבע את השינוי המיוחל".

2. הפועל ראשון לציון: "אני דווקא מופתע ממה שקורה לראשל"צ בתקופה האחרונה, אחרי שהקבוצה פתחה את העונה מצוין. זה הזמן שהיא חייבת להפנים שהיא קבוצת תחתית ולא ההפתעה שכולם התלהבו ממנה, ולשחק בהתאם. היא לא יכולה להרשות לעצמה לשחק כדורגל חופשי ומהנה. ראשל"צ תקום ותיפול על היכולת שלה לשנות גישה, כי המצב מתחיל כבר להיראות לא טוב".

1.הפועל פתח תקוה: "המצב שלה הכי קרטי והיא, בעיני, המועמדת הוודאית לירידה. בלי קיזוז, אין שם מספיק כלים שיעזרו לה לסגור את הפער שנוצר בעקבות הפחתת נקודות".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully