וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן שושן כשיר למכבי תל אביב

4.11.2011 / 17:39

יובל נעים מתלבט בקשר להרכב בית”ר ברמת גן (ב’, 20:50, ערוץ 1) שעשוי לכלול את החלוץ ואת ברק משה כמגן ימני

בית"ר ירושלים ערכה היום אימון לקראת המשחק נגד מכבי ת"א ביום שני (20:50, ערוץ 1), והמאמן יובל נעים עדיין מתקשה להחליט על ההרכב איתו יפתח במשחק. אחת מהעמדות בהן יש לנעים התלבטות רבה היא ההגנה: במהלך השבוע תורגל מתן בראשי לצידו של אנדריי פיליאבסקי, ואף נשקלה האפשרות להציב את ברק משה כמגן ימני ולהעלות את אלי דסה לקישור. גם אבי ריקן הסובל ממתיחה בשריר עדיין לא כשיר ב-100% וגם איתו עלולה להיווצר לנעים בעיה לקראת המשחק. במקרה כזה, אביתר ברוכיאן צפוי להחליפו בהרכב. הבשורה הטובה מגיעה מעמית בן שושן שעורך אימונים מלאים השבוע ויהיה כשיר לפתוח באצטדיון רמת גן.

ביום ראשון צפוי שוער הקבוצה אריאל הרוש לעבור ניתוח בברך, כאשר תאריך שובו לפעילות נקבע לארבעה-חמישה שבועות לאחר מכן. את מקומו בשער יתפוס במהלך תקופה זאת אוהד סיידוף, שכבר זכה לפתוח העונה בהרכב, במשחקה של בית"ר נגד מ.ס אשדוד בו נוצחה הקבוצה 0:3. לאחר מכן ערכה הקבוצה משחק גביע הטוטו נגד הכח רמת גן בו נעים לא אהב את משחקו של סיידוף והוציא אותו במהלך המחצית הראשונה, אך אתמול נעים לקח את השוער לשיחה, חיזק את ביטחונו ואמר לו כי הוא מאמין בו גם אם הרוש היה נעדר עם לתום העונה.

בנוגע לאי העמדתה של בית"ר לדין בעקבות אירועי המשחק נגד עירוני רמת השרון, בהתאחדות עדיין מצפים מבית"ר שתדאג לטפל באותם אוהדים שניסו לפגוע בראשי המועדון ובשחקניה בסיום המשחק. בהתאחדות לא הגבילו את בית"ר בזמן אך גורם בהתאחדות אמר היום כי "אם בית"ר לא תספק פתרונות שיספקו אותנו היא עשויה לעמוד לדין, עוד לא הוחלט באופן סופי שזה לא יקרה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully