וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - הפועל באר שבע: גיא לוי ביטל אסיפה

4.11.2011 / 12:33

מאמן האדומים שחרר את שחקניו מבלי לדון במפגש התחתית (ש', 19:30, ספורט2): "צודק, חושש כנראה מהדלפות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל פתח תקוה לא הפסידה לבאר שבע בבית בכל שבעת המפגשים האחרונים. המאזן: ארבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו. הניצחון האחרון של האדומים על פתח תקוה בחוץ היה בספטמבר 2002 (0:1).

*ב-40 משחקים בהם פתח תקוה אירחה את הפועל באר שבע, כבשו האדומים 28 שערים בלבד.

*בשני המשחקים האחרונים בין השתיים בהם הובקעו שערים כבשו בלמים: אבי יחיאל ודניאל אדו.

*הפועל פתח תקוה עדיין לא ניצחה העונה בבית ומחפשת ניצחון ראשון מאז חודש אפריל.

*שני המאמנים, גילי לנדאו וגיא לוי, אימנו בשתי הקבוצות.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

לגילי לנדאו אין כוונה לשנות את ההרכב בהשוואה לזה שהשיג את התיקו 1:1 בנתניה. "המטרה הראשונה היא לצאת מהמינוס. אסור לנו להפסיד כי הפער מבאר שבע יגדל ויהיה קשה מאוד לסגור אותו. זה משחק שיכול להכריע עונה שלמה", אמרו השבוע בקבוצה. המאמן החליט כהרגלו לדחות את האימון המסכם לשבת בבוקר והיום אפשר לשחקנים מנוחה. אפרים בוגלה ימשיך לפתוח לצדו של אוראל אדרי, כשלנדאו ימשיך לשחק עם שני חלוצים (אור פישביין יפתח על הספסל). גיא צרפתי שוב ייעדר בשל הרחקה (מורחק משני משחקים). בקבוצה מתכוננים לקראת הדיון בבית המשפט ביום רביעי, לגבי מכירת אלון תורג'מן. "אם הכסף ייכנס, אולי נוכל להביא חלוץ בינואר", העריכו. הבלם רמי דואני ממשיך להתאמן עם הקבוצה והחלטה לגביו תתקבל בקרוב.

הפועל באר שבע:

גיא לוי לא תרגל לאורך השבוע את ההרכב בצורה אחידה באימונים, אבל במועדון בונים מאוד על החזרה של לאריה קינגסטון, שחזר להתאמן באופן מלא וצפוי לפתוח בהרכב. "הוא המנוע שלנו מאחור, ברגע שהוא חזר אנחנו רגועים יותר", אמרו השבוע, "הקבוצה גמורה בלי מרכז שדה". כזכור, במהלך השבוע גער המאמן בשחקנים ואמר להם: "אתן גב לצעירים כאן גם אם הקבוצה הזאת תפסיד חודש ברציפות", אך נראה כי למרות דבריו, יערוך לוי שינויים בהרכב וקינגסטון יפתח על חשבון איבן גארידו, כשוויליאם סוארס יתופקד שוב כבלם.

ההפתעה הגדולה ביותר בקרב השחקנים הגיעה מכיוונו של עודד גביש, ששוב לא תורגל בהרכב. "על פניו נראה שלא יפתח, אבל אצל גיא לוי קשה מאוד לדעת", אמרו בקבוצה. כזכור, במהלך האסיפה השבוע אמר המאמן: "יש פה עוד כמה דברים שמתנהלים כמו שכונה, כמו למשל שחקנים ששולחים הודעות במקום להתקשר", כשהוא מכוון לגביש. שמעון הרוש שתורגל במהלך השבוע בהרכב יפתח בסופו של דבר על הספסל. שחקן בקבוצה אמר לאחר האימון: "אם נפסיד, תהיה כאן רעידת אדמה. לא נוכל לשרוד בליגה במצב הזה. גיא לוי מאמן מספיק מנוסה כדי להוציא אותנו מהמצב הזה". המאמן הפתיע כשלאחר האימון הודיע למנהל הקבוצה לשחרר את השחקנים הביתה ולא ערך אסיפה. "גיא צודק, כנראה שהוא חושש מהדלפות", אמרו במועדון.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: אנדרה קלדיירה

הפועל פתח תקוה החתימה העונה שחקני רכש בעיקר לפי התקציב וקלדיירה התאים בדיוק לתוכנית של גילי לנדאו, אבל הבעיה היא שאף אחד בקבוצה עדיין לא ממש יודע למה לצפות ממנו. לצד הברקות קטנות, הקשר הברזילאי הוא לא אותה גרסה של השחקן שלנדאו מכיר מבאר שבע, ואפילו לא ממכבי פתח תקוה. אולי מכיוון שאז הוא שיחק בקבוצה איכותית יותר או שהגיל עשה את שלו? אחרי עונת הנפילה ברמת גן, הגיע הזמן להוכיח שהוא לא שכח לשחק כדורגל.

הפועל באר שבע: לאריה קינגסטון

אם יש שחקן אחד שמסוגל להוציא את הפועל באר שבע מהמצב אליו היא נקלעה, זה הקשר הגנאי, שמאז שהגיע דופק כרטיס גם כשהקבוצה מפסידה. הנוכחות של קינגסטון במגרש היא קריטית מכמה סיבות: הוא נותן ביטחון לשחקנים הצעירים שמסביבו, לוקח אחריות בחלק הכי קריטי במגרש ולא מפחד לבעוט לשער. הבעיה של באר שבע הופכת להיות גדולה יותר ככל שהיא מבטלת אותו, כי הוא כנראה הדרך הטובה ביותר של הקבוצה לשרוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; אייל שן, דניאל אדו, אסף בן מוחה, יגאל אנטבי; פביאן סטולר, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אנדרה קלדיירה; אפרים בוגלה, אוראל אדרי.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אביתר אילוז, אבי יחיאל, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; לוטם זינו, לאריה קינגסטון, סיראז' נאסר, מוטי מלכה, יוסי שבחון; יוסף אבו לאבן.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully