וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: בקבוצה שוקלים להתלונן לאופ"א על השיפוט

האדומים מרגישים כי נגזל מהם ניצחון על איינדהובן. תמוז: "ב-11 שחקנים היינו מנצחים". ידין ופרנסמן צפויים לפתוח מול סכנין

למרות הקמפיין המאכזב בסך הכל בליגה האירופית, ניתן היה להרגיש תחושת גאווה מסוימת אמש (חמישי) בקרב שחקני הפועל תל אביב. הקבוצה של דרור קשטן כבר הובילה 1:3 על איינדהובן לפני שסיימה ב-3:3, לפרקים הציגה כדורגל מצוין על אדמת הולנד, וכעת היא מקווה שהמומנטום החיובי יסייע לה גם לקראת משחקי הליגה הקרובים.

אלא שבמחנה האדום לא היו רק חיוכים אמש. טענות קשות הופנו מצד סגנית האלופה הישראלית כלפי שופט המשחק סטיוארט אטוול, שבלעדיו, כך הרגישו בקבוצה, היו יוצאים האדומים מנצחים. בהפועל תל אביב אף שוקלים להתלונן באופ"א על השופט. "עמדנו מול פ.ס.וו בצורה טובה, אם היינו נשארים ב-11 שחקנים הכל היה נראה אחרת והיינו מנצחים את המשחק", אמר המצטיין במשחק טוטו תמוז, "אני מקווה כי המשחק הזה ייתן לשחקנים ביטחון להמשך ושניראה טוב מול סכנין". החלוץ גם ביקש להעביר מסר לקהל האדום ואמר: "אנחנו צריכים אתכם יותר מתמיד. אנא התרכזו בעידוד השחקנים והקבוצה".

שותפו להתקפה שגם כן קיבל שבחים על משחקו אתמול, עומר דמארי, הוסיף: "שיחקנו טוב, הבקענו שערים יפים ורק חבל בסוף על שער השוויון שספגנו, אבל לפחות ייצגנו את הפועל בכבוד באירופה".

הקבוצה תשוב היום לארץ ומחר תערוך אימון אחד בלבד לקראת המפגש מול בני סכנין בשבת. מי שצפויים לשוב להרכב הם אביחי ידין על חשבון שי אבוטבול וביוואן פרנסמן על חשבונו של וואליד באדיר. עם זאת, ייתכן כי הקפטן יישאר בהרכב לאור היכולת הלא משכנעת של פרנסמן ומריו פצ'לקה.

גם דרור קשטן זועם על השיפוט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully