וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "תחושת פספוס מאוד גדולה"

4.11.2011 / 0:21

מאמן מכבי חיפה מאוכזב מאוד אחרי ההפסד 4:2 לסטיאווה. איליה סטאן: "משחק משוגע. רצינו למחוק את הבושה מחיפה"

זה כבר נראה קרוב, היה ממש ביד, אבל בסופו של דבר מכבי חיפה הפסידה הערב (חמישי) 4:2 לסטיאווה בוקרשט, במסגרת המחזור הרביעי של הליגה האירופית. הירוקים, שפיגרו 2:0 בשלב מוקדם, הצליחו לחזור ל-2:2 עוד במחצית הראשונה בזכות שערים של אייל משומר ויניב קטן, ספגו פעמיים נוספות במחצית השנייה בדרך להפסד שני בשלב הבתים. לירוקים יש כעת שש נקודות והם במקום השני בבית.

מאמן הירוקים אלישע לוי אמר בסיום: "יש לנו הרגשה של פספוס מאוד גדולה. לא נכנסנו טוב למשחק, אבל חזרנו כמו שצריך מהר לפני המחצית, וגם כאשר נשארו בעשרה שחקנים לא הייתה סיבה שלא ניקח את הנקודות. הם עשו את הבלתי יאומן ובעשרה שחקנים ניצחו אותנו".

לוי התייחס לשני החילופים המוקדמים שביצע ואמר: "לא הרבה פעמים מאמן מחליף פעמיים לפני המחצית. ראיתי שהמשחק בורח לנו, נאלצתי לבצע שני חילופים שהצילו אותנו וחזרנו למשחק. היה חסר לנו מחץ. הייתה חסרה לנו מהירות, הם היו יותר מסוכנים וכשהחלפנו היינו יותר מהירים ומסוכנים. בהתחלה רצינו לשמור את הכדור בחצי של היריב, לא הצלחנו לעשות את זה ולכן נאלצתי לבצע את החילופים".

המאמן המנצח איליה סטאן הורחק לקראת הסיום אחרי דין ודברים עם השופט, אבל לא נתן לזה להרוס לו את שמחת הניצחון. "זה היה משחק משוגע", אמר המאמן הרומני, "הובלנו 0:2, הם השוו ואז הרחיקו לנו שחקן אבל ניצחנו. אני לא יודע למה הרחיקו אותי. רצינו למחוק את הבושה מהמשחק בחיפה. היום הראינו שאנחנו מאוחדים, קבוצה מגובשת שעובדת קשה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully