וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: מי יחליף את מי?

תומר ספירשטיין

3.11.2011 / 16:50

המשחק הגדול של העונה יפגיש בין לואיזיאנה סטייט (1) לאלבמה (2), כשלס מיילס יפגוש את קודמו בתפקיד, ניק סייבן

איזו אכזבה. המשחק הגדול של העונה, בו תארח אלבמה (מדורגת 2) את לואיזיאנה סטייט (1), יגיע בסוף השבוע, אבל אנחנו לא נקבל אותו בשידור ישיר (כרגע לפחות). להזכירכם, מעבר ליריבות העצומה בין השתיים (להזכירכם, לואיזיאנה סטייט זכתה באליפות ב-2007, ושנתיים לאחר מכן הייתה זו אלבמה), חשוב להזכיר גם שלס מיילס הגיע לבאטון רוג' בשביל להחליף את ניק סייבן, שהיום מאמן את אלבמה. מה שבכל זאת נקבל, זה את המפגש המשני ב-SEC, בין דרום קרוליינה לארקנסו. בשאר המשחקים, אנדרו לאק וקלן מור ימשיכו לרוץ לתואר ההייזמן, טקסס תארח את טקסס טק, קייס קינם ימשיך לנפץ שיאים ויש לנו אפילו כניסה מפתיעה לדירוג. מה בכל זאת ישודר:

שבת, 5.11, 3:00: קולורדו - USC ב-ESPN

שבת, 5.11, 18:00: טקסס - טקסס טק ב-FOX

ראשון, 6.11, 1:00: ביילור - מיזורי ב-FOX

ראשון, 6.11, 1:00: ארקנסו - דרום קרוליינה ב-ESPN

לס מיילס מאמן לואיזיאנה סטייט (מרכז) עם שחקני לואיזיאנה סטייט. Gerald Herbert, GettyImages
יישארו במקום הראשון מול אלבמה? לואיזיאנה סטייט/GettyImages, Gerald Herbert

אלבמה (2) - לואיזיאנה סטייט (1)

משחק העונה, שכרגע לא אמור להיות משודר בארץ, יפגיש הטייגרס של לס מיילס שיצאו למשחק החוץ הכי קשה בחטיבה, מול הקרימסון טייד של ניק סייבן. בשנה שעברה ניצחו הטייגרס 21:24, אבל זה היה בבאטון רוג', ואילו בטוסקלוסה זה יהיה משחק אחר לגמרי. ג'ארט לי בינתיים מראה שיש לו את היכולת להוביל את הקבוצה הזאת התקפית, אבל גם איי.ג'יי מק'קארון לא פראייר. טרנט ריצרדסון, הרץ הדומיננטי ביותר ב-SEC (ויש שיאמרו אף במדינה) הולך להיפגש עם הגנה חזקה מאוד, אולי החזקה ביותר שיראה השנה, כך שקל זה לא יהיה. צפו למשחק עם ניקוד יחסית נמוך, סמאש-מאות' טוב ופיזי.

אוקלהומה סטייט (3) - קנזס סטייט (14)

אחרי ההפסד האכזב, בו הוויילד-קאטס של ביל סניידר לא הצליחו להחזיק מעמד במחצית השנייה (או לשים נקודות) מול אוקלהומה, יצאו שחקני קנזס סטייט לסטילווטר, אוקלהומה, למפגש מול הקאובויס של אוקלהומה סטייט, במשחק שעשוי להגדיר את העונה שלהם.

אורגון סטייט - סטנפורד (4)

בשנה שעברה, אנדרו לאק השפיל את הבונים של אורגון סטייט עם ניצחון 0:38. השנה, אורגון סטייט פחות טובה ואילו סטנפורד יותר טובה. האם קיום המשחק בקורבאליס יעשה את ההבדל? כן. זהירות - מוקש.

נבדה לאס וגאס - בויזי סטייט (5)

כמו אנדרו לאק, גם קלן מור מקווה למעידה של הגדולות בשביל להתמודד על הזכות לשחק על האליפות בסוף העונה (כמו גם להייזמן). אחת הגדולות בוודאות תיפול השבוע (בגלל משחק העונה), כך שהדרך מתקצרת מעט עבור הברונקוס.

קלן מור שחקן מכללת בויזי סטייט. Matt Cilley, AP
מחכה למעידות. קלן מור/AP, Matt Cilley

מחוץ לחמישייה

אוקלהומה (6) - טקסס איי.אנד.אם

ארקנסו (7) - דרום קרוליינה (9)

עוד משחק גדול בסוף השבוע, בו הרייזורבקס, שאוהבים למתוח את הקהל שלהם עד לשניות האחרונות ביותר מדי משחקים העונה, מול הגיימקוקס של סטיב ספורייר, שנאלצו להחליף ק"ב בגלל בעיות השתייה של סטפן גארסיה. מי שיפתח במוקומו הוא קונור שו, שגם פתח בניצחון על טנסי בשבוע שעבר.

אורגון (8) - וושינגטון

נברסקה (10) - נורת'ווסטרן

אלבמה בירמינגהם - יוסטון (13)

אייווה - מישיגן (15)

דנארד רובינסון והוולוורינס יוצאים למשחק לא פשוט מול ההוקאייז של אייווה, שבינתיים מפתיעים לטובה , אם כי מול יריבות חלשות בלבד. ההתקפה הכשרונית של מישיגן, כשגם פיצג'רלד טוסנט יודע לרוץ שם, צריכה להמשיך להעמיס נקודות ולקוות למעידות של נברסקה ומישיגן סטייט בשביל לשחק על אליפות הביג-10.

מישיגן סטייט (17) - מינסוטה

ג'ורג'יה (18) - ניו מקסיקו סטייט

פיצג'רלד טוסנט שחקן מישיגן. Carlos Osorio, AP
לא רק דנארד רובינסון. פיצג'רלד טוסנט/AP, Carlos Osorio

דרבי חם בטקסס

UCLA - אריזונה סטייט (19)

ויסקונסין (20) - פרדו

טקסס (21) - טקסס טק

אחרי שהפתיעו את אוקלהומה (והפסידו שבוע לאחר מכן), יוצאים הרד ריידרס לאוסטין בכדי לפגוש את הלונגהורנס. המשחק יועבר בשידור ישיר (שבת, 18:00, FOX), כך שמי שרוצה לראות את קייס מק'קוי (שאולי יזכה לדקות משחק על חשבון דייויד אש), יוכל ליהנות.

ווסט וירג'יניה (24) - לואיוויל

המאונטנירס הודיעו השבוע שהם עוזבים את הביג איסט ועוברים לביג-12, הגישו תביעה כנגד הביג-איסט על כך שהם מונעים מהם לעבור חטיבה (בגלל שהם תחת חוזה). זוכרים כשאותה ווסט וירג'יניה סירבה לשחרר את ריץ' רודריגז למישיגן בגלל שהיה תחת חוזה?

איסט קרוליינה - סאות'רן מיסיסיפי (25)

תראו מי נכנסה לדירוג - הגולדן איגלס ממיסיסיפי, שמציגה דווקא מספרים לא רעים בהתקפה ורשמו בינתיים רק הפסד אחד. האם יישארו בדירוג או שמא הייתה זו הבלחה חד פעמית?

פוטבול בוואלה! ספורט

קייס מק'קוי שחקן טקסס לונגהורנס. LM Otero, AP
ישחק או לא ישחק? קייס מק'קוי/AP, LM Otero

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully