וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ראובן עטר הזהיר מהמצבים הנייחים

הדס גרינברג

3.11.2011 / 16:44

המאמן מכין את שחקניו לגבוהים של מ.ס. אשדוד בשבת (19:00). אפשרות שכליבאת יחזור להרכב. דנסו ימשיך להיבחן

במכבי נתניה נמשכות ההכנות לקראת המשחק מול מ.ס.אשדוד בשבת (19:00). הערב (חמישי) הקרין המאמן ראובן עטר לשחקניו קטעי וידאו של אשדוד בניצחונה על הפועל תל אביב, כאשר הוא שם דגש בפניהם על השחקנים הגבוהים, יאיא פטי, אפה אמברוז, רוג'רס קולה וניר ביטון, שמסוכנים במצבים הנייחים.

מעבר לכך עטר לא תרגל השבוע הרכב קבוע כאשר הוא החליף בכל פעם שחקן אחד ב-11. אחת האפשרויות היא שמוחמד כליבאת, שכבש את שער השוויון נגד הפועל פתח תקוה במחזור האחרון, ישוב להרכב. כזכור, לאחרונה איבד כליבאת את מקומו כשעטר העדיף להשתמש בו כמחליף.

במועדון מקווים כבר בשבת לשוב למסלול הניצחונות לאחר התיקו המאכזב מול הפועל פתח תקוה במטרה לשמור על מיקומם בצמרת. הקבוצה התאמנה גם היום במגרש בבת חפר לאור העובדה שאיצטדיון הקופסא עובר שזרוע. בקבוצה ישובו לקופסא בעוד כשבועיים, כאשר בשבוע הבא תצא הקבוצה למחנה אימונים בקיבוץ אילות שבדרום.

מחנה האימונים ייערך ארבעה ימים ובמסגרתו ימשיך עטר לבחון את החלוץ אריסון דנסו שנחת בארץ השבוע והחל להיבחן בקבוצה. לאחר מחנה האימונים צפוי עטר לקבל החלטה האם לצרף את החלוץ. כזכור, לנתניה מקום לזר נוסף כאשר נכון לעכשיו מכסת הזרים שלה מונה ארבעה שחקנים.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully