וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרשלר: "ההצטרפות של גלושצ'ביץ' ואבידור הוסיפה לנו"

שוער הפועל חיפה מסביר את השינוי בפאזה של האדומים אחרי הפתיחה הרעה. אם קלהאר ואלמליח יחתמו, ליאור ז'אן יעזוב

הפועל חיפה המשיכה היום (חמישי) בהכנות לקראת המשחק החשוב בשבת מול הפועל ראשון לציון (19:00). בקבוצה מאמינים כי ניצחון עשוי להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה שאליו נקלעה מתחילת העונה, אך באותה נשימה גם יודעים שהפסד יעצור את ההתקדמות של הקבוצה בשבועות האחרונים. "אני מאמין שנמשיך במגמה החיובית מהמשחקים האחרונים בהם לא נוצחנו וצברנו חמש נקודות", סיפר קאלה דרשלר, שוער הקבוצה.

"אנחנו מכבדים את ראשון לציון אבל באים לנצח את המשחק", הוסיף השוער. "ההצטרפות של ולדימיר גלושצ'ביץ' ויובל אבידור הוסיפה לנו הרבה. יש ביניהם כימיה טובה וזה בא לידי ביטוי במשחק ההתקפה". בחיפה מציינים כי הבלם הסלובני דיאן קלהאר, שהחל להתאמן בקבוצה בתחילת השבוע, מרשים באימונים, אך טרם התקבלה החלטה לגביו, ובשלב הזה הוא ממשיך להתאמן.

גם לגבי ליעד אלמליח עדיין לא התקבלה החלטה בקבוצה, למרות שבחיפה יודעים כי הם חייבים להתחזק בקשר אחורי ובבלם. נראה כי אכן חיפה תתחזק בשתי העמדות האלה. מי שאמור לעזוב יחד עם החלוץ משה ביטון הוא ליאור ז'אן שהגיע בקיץ וגם הוא מאכזב מאוד עד עתה. בנוסף אליהם, נראה גם שאיימוס קולי הליברי, שהגיע בקיץ והוחתם עד לינואר, יעזוב.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully