וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: משה מישאלוב ימשיך להיעדר

הדס גרינברג

2.11.2011 / 15:18

בקבוצה לא מעוניינים לסכן את הקשר הפצוע, שהחלמתו מתארכת, וספק אם יכלל בסגל נגד רמת השרון. שבתאי יחליפו

אחרי שהשיגה במחזור האחרון את ניצחונה השני ברציפות (1:2 על בני סכנין), הפועל עכו תנסה בשבת להמשיך לדהור קדימה כשהיא תתארח אצל עירוני רמת השרון. אלא שמי שיחסר לאלי כהן בשבת הוא הקשר משה מישאלוב, שייעדר. מישאלוב ממשיך לעבור טיפולים ולהתאמן בצידי המגרש, ועל אף שיפור שחל בפציעתו, קיים ספק רב אם יכלל בסגל.

כזכור, כבר מעל לשבועיים שמישאלוב סובל ממתיחה בשריר, כשתחילה נראה היה שמדובר במתיחה קלה, אך עם הזמן גילה הקשר שהמתיחה חזקה ולכן ההחלמה שלו מתארכת. בשבוע שעבר ניסה מישאלוב לשוב לאימונים מלאים, אך כשהגביר את הקצב הוא חש שוב כאבים מה שמנע את שיתופו. בקבוצה לא מתכוונים לסכן את הקשר אלא להשיבו כשיהיה כשיר במאת האחוזים.

בינתיים בקבוצה מרוצים מיובל שבתאי שממלא את מקומו בקישור האחורי והוא זכה ללא מעט מחמאות על יכולתו. בתחילת שבוע הבא צפוי החלוץ הסרבי סטפן שצ'פוביץ' לטוס למדינתו, שם הוא משתייך לנבחרת הצעירה. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהחלוץ הצעיר שמוכיח את עצמו מאז שהצטרף לפני כחודש, כאשר בשלושת המחזורים אחרונים הוא הבקיע שני שערים והוסיף עוד צמד בישולים.

במועדון עדיין מתמוגגים מכמות הקהל שמנתה 5,000 אוהדים במשחק הביתי האחרון, כאשר 3,000 מהם היו אוהדי עכו. בקבוצה מתחילים לפנטז על אווירה ביתית גם במשחק הבית הבא נגד מכבי תל אביב שיתקיים לאחר הפגרה הקצרה. לאחר מכן תפגוש הקבוצה גם את מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה שישלימו סדרת משחקים קשה עבור העכואים.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully