וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "מוזר שפרננדז מדבר עליי כאכזבה"

2.11.2011 / 10:32

קשר נירנברג השיב לביקורות שהפנה נגדו ונגד כיאל מאמן הנבחרת: "לא נחמד לשמוע מה שהוא אמר. מבין את התסכול שלו"

"זכותו של מאמן לבקר את שחקניו, זה לגיטימי, אני גם יכול להסכים עם לואיס שלא שיחקתי טוב נגד יוון, אבל למה לא להזכיר שבקמפיין הנוכחי בלטתי בשבעה או שמונה משחקים? הייתי בין הטובים בנבחרת בקמפיין הזה, תמיד דיברו עליי בהפתעה. בגלל שבמשחק אחד לא הייתי טוב קוטלים אותי? מוזר שהוא מדבר עליי כאכזבה", כך אמר הבוקר (רביעי) קשר נבחרת ישראל ונירנברג אלמוג כהן לוואלה! ספורט בנוגע לדברים שהשמיע המאמן הלאומי לואיס פרננדז, שבחר לבקר אותו ואת הקשר בירם כיאל על יכולתם בקמפיין.

שחקנים בנבחרת טוענים כי הדברים שאמר המאמן על שני הקשרים המוכשרים של הנבחרת נועדו להסיט את האש ממנו עצמו. שחקן בנבחרת אמר: "הוא צריך לזכור שלא רק אנחנו נכשלנו. בכל פעם החיצים מופנים רק לכיוון אחד".

"אני חושב שגם בירם עשה קמפיין טוב", הגן כהן על חברו לנבחרת. "אנשים נוטים להסתכל רק על המשחקים מול הגדולות, למרות שאני חושב שנגד קרואטיה בבית היה לי משחק מצוין, כמו בשני המשחקים מול גאורגיה ובלטביה. לא נחמד לשמוע את מה שפרננדז אמר, זה גם לא נשמע טוב. אני יכול להבין את התסכול שלו לגבי המשחק מול יוון, זכותו כמאמן גם לבקר, אבל זה לא מזיז לי. אני משחק בגרמניה וטוב לי עם איפה שאני נמצא. מבחינתי, הביקורת לא במקומה ואני לא אכזבה".

על הכישלון של המאמן להביא את הנבחרת לשלב הבא אמר: "לקח לו די הרבה זמן להכיר אותנו. ברגע שזה קרה, הרגשנו טוב יותר, אבל אז היה מאוחר מדי והכל התפוצץ מול יוון".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully