וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דן גרונפלד חתם לשנתיים

2.11.2011 / 19:25

הפורוורד שאמור היה לשחק בחולון אך לא נמצא לו מימון עובר לקבוצה של קטש. אייברי בראדלי התאכזב ממעמדו וביקש לעזוב

המשבר בהפועל ירושלים נותן את אותותיו, והערב (רביעי) נודע לוואלה! ספורט שהקבוצה החתימה את דן גרונפלד, שפתח את העונה בהפועל חולון, על חוזה לשנתיים. למרות שירושלים ניהלה עם גרונפלד משא ומתן במהלך הקיץ, גרונפלד (29, 1.98) בחר להצטרף העונה לחולון, אולם הקבוצה התקשתה למצוא מימון להחתמתו והעברתו בבקרת התקציבים.

"אני שמח להגיע להפועל ירושלים, מדובר במועדון מפואר בכדורסל הישראלי ואני שמח להיות חלק ממנו", אמר השחקן לאחר החתימה. "היו פרטים קטנים שהיו צריכים להיסגר, ובסופו של דבר זה נסגר על הצד הטוב ביותר. אני מגיע עם הרבה רצון לתרום ולעשות הכל להצלחות הקבוצה, הן בליגה והן באירופה".

השחקן, ששיחק במדי בני השרון בעונה שעברה, היה פעיל העונה רק בגביע צ'אנס, אך לא התלבש למשחקי הליגה של חולון מאחר והוא לא היה רשאי לשחק. במהלך העונה שעברה קלע גרונפלד בבני השרון 13.7 נקודות בממוצע למשחק בעונה הסדירה, הוריד 4.5 ריבאונדים וחילק 1.9 אסיסטים. בפלייאוף הוא טיפס ל-17 נקודות ו-3.3 אסיסטים, והוריד 3.3 ריבאונדים.

אייברי בראדלי התייאש מהפרסומים על הכוונה לשחררו, וביקש מיוזמתו לעזוב את הקבוצה. האמריקאי צפוי להשתחרר מהסגל כבר בשבוע הבא. בתוך כך, לוק ג'קסון מסומן כמועמד לעזוב את ירושלים גם הוא. אם בתחילה רק המאמן עודד קטש סבר כי ג'קסון אינו מתאים, כעת גם בהנהלה גוברים הקולות לשחררו. מנגד, מתקבלת גם בשורה טובה לירושלים מכיוונם של בריאן רנדל וג'ון תומאס, ששבו אתמול לאימונים ויעמדו לרשותו של קטש במשחק הבא של הקבוצה נגד ברק נתניה בחוץ.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully