וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש ייעדר בין 4 ל-6 שבועות

2.11.2011 / 9:35

בדיקת ה-MRI של השוער שנפצע מול רמה"ש גילתה שהוא סובל מקרע במיניסקוס, והוא יחסר מול חיפה, מכבי ת"א וקרית שמונה

אריאל הרוש עבר הלילה (בין שלישי לרביעי) בדיקת MRI בברכו הפצועה שגילתה שהוא סובל מקרע במיניסקוס, והוא ייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה של בין ארבעה לשישה שבועות.

הרוש נפצע במשחק האחרון של הקבוצה נגד עירוני רמת השרון בהיתקלות עם אורן ניסים, והוחלף כאשר ברכו התנפחה והוא לא יכול היה לדרוך על הרגל. אתמול אמר יובל נעים על השוער: "אנחנו חייבים אותו להמשך כי גם אם נרצה, אין לנו כסף למשהו אחר".

מי שיחליף את הרוש בשער הוא אוהד סיידוף. סיידוף בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של המועדון, ומאמן השוערים משה בן דוד כבר הצהיר בעבר כי לאחר עזיבה אפשרית של הרוש הוא ראוי לקבל את המושכות.

סיידוף החליף את הרוש במשחק נגד מ.ס אשדוד (3:0) והפגין יכולת טובה על אף שהיה לו חלק בשער הראשון אותו ספגה הקבוצה. השוער הצעיר ייאלץ להתמודד עם אתגר לא פשוט בשלושת משחקיו הראשונים בין הקורות, בהם תפגוש בית"ר את מכבי תל אביב, מכבי חיפה וקרית שמונה.

לאחר אימון הבוקר יגיעו השחקנים לסיור במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים. בבית"ר החלו בתהליך של חיבור לשורשים הערכיים של אגודת בית"ר ותורת זאב ז'בוטינסקי ומדובר בפעולה ראשונה מתוך סדרה כאשר בהמשך צפויים השחקנים לבקר בתל חי ובמקומות נוספים הקשורים למורשת.

צפו בהרוש נפצע בהפסד לרמת השרון

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully