וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סי. סי. סבאת'יה האריך את חוזהו ביאנקיז

1.11.2011 / 16:35

אחד המגישים הטובים בליגה יישאר בניו יורק לפחות עד 2016 וירוויח 122 מיליון דולר: "רוצה לסיים כאן את הקריירה"

עונת הבייסבול רק הסתיימה לה, וזה בדיוק הזמן בו שוק השחקנים החופשיים מתעורר לחיים. השנה הדברים צפויים להיות מעניינים ביותר, כשכמה כוכבים, הגדול שבהם הוא אלברט פוחולס, יצאו לבחון את השוק ואולי יחליפו קבוצה. עד שכל זה יקרה, אחד הכרישים הגדולים בשטח (תרתי משמע), סי. סי. סבאת'יה, הוריד את עצמו הלילה (בין שני לשלישי) מהרשימה כשבחר לנצל את אופציית החוזה שלו מול קבוצתו ניו יורק יאנקיז והוא יישאר בה בחמש השנים הבאות תמורת לא פחות מ-122 מיליון דולר.

"הילדים שלי נהנים פה. גם אשתי ואני אוהבים את המקום", אמר המגיש, שניצח בעונה האחרונה 19 משחקים במדי הפסים, אך לא הצליח להוביל את הקבוצה אל מעבר לסיבוב הראשון בפלייאוף. "זו הייתה בחירה קלה. אני אוהב להגיש מול אוהדי היאנקיז ורוצה לסיים את הקריירה שלי כאן", הוא הוסיף. לסבאת'יה הייתה אופציה לצאת מחוזהו עד חצות שעון ארצות הברית ולבחון את האפשרויות העומדות מולו בשוק השחקנים החופשיים, אלא שכאמור, הוא בחר להישאר בתפוח הגדול, כשהוא גם מקבל שנה נוספת לחוזהו, שכעת יסתיים בעונת 2016. במידה ובאותה עונה הוא עדיין יהיה כשיר ולא יהיה ברשימת הפצועים למעלה מ-45 ימים, קיימת אופציה לשנה נוספת בחוזה. לאחר החתימה נראו פרצופים מחויכים רבים בברונקס. הג'נרל מנג'ר בריאן קשמן אמר: "הוא האס שלנו. הוא סוג השחקן והאדם שאנחנו כאירגון גאים שיהיה אצלנו".

גם בשאר קבוצות הליגה לא נחים ובימים האחרונים כבר בוצעו מספר העברות מעניינות. קליבלנד שיחררה את גריידי סיזמור, פעם הבטחה גדולה והיום פצוע כרוני. הקבוצה צירפה את המגיש דרק לואו מאטלנטה ובחרה לשמור אצלה את פאוסטו קרמונה, שהראה שיפור ניכר ככל שהעונה התקדמה. בוסטון רד סוקס, שעדיין מחפשת מאמן, בחרה להשאיר את מרקו סקוטארו ועל פי דיווחים היא אף תנסה להעביר לשורותיה את קרלוס בלטראן, אולי במקומו של דייויד אורטיז, שעשוי לעזוב. גם הקלוזר ג'ונתן פפלבון לא סגר עד כה את תנאיו עם הקבוצה וצפוי להפוך לשחקן חופשי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully